Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان-  - پیکر پاک ۲ شهید گمنام دفاع مقدس صبح امروز پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ از طریق فرودگاه جیرفت وارد این شهرستان شد.

پیکر این شهدا درر بدو ورود به جیرفت در فرودگاه این شهر طی آئینی رسمی مورد استقبال پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان و خانواده شهدا قرار گرفتند.

بعد از آیین استقبال، پیکر شهیدان گمنام به منظور اقامه نماز به حسینه شهدا جیرفت منتقل شد که با حضور پرشور مردم دارالولایه نماز بر پیکر پاک شهیدان خوانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئین وداع با ۲ شهید گمنام دفاع مقدس فردا جمعه ۲۴ در حسینه شهدای جیرفت برگزار می‌شود.

پیکر پاک شهیدان گمنام جیرفت روز یکشنبه ۲۶ دی همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (ع)، روز تکریم مادران و همسران شهدا جنب مسجد امام هادی (ع) در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تدفین می‌شوند.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس

زارعیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد گفت: به مناسبت شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی و شهیدان هسته‌ای این اداره با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد این نمایشگاه را برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال اندیشه این ایثارگران تاریخ برگزار کرده است.

او بیان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل نگارخانه فرهنگ و هنر شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

زارعیان اظهار داشت: این نمایشگاه از سه قسمت برای شهیدان هسته ای، شهیدان عملیات رمضان از جمله شهیدمحمد تفکری بافقی و شهید زاهدی که به وسیله اسرائیل غاصب در سوریه شهید شد، تشکیل شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر گفت: در این نمایشگاه هنرمندان از جمله حقیر استاد خوشنویسی، دیباچی استاد طراحی روی پارچه و عطاران که با هنر بافتنی چهره و تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی را طراحی کرده است و به ثبت مالکیت معنوی اداره ثبت اسناد و املاک کشور نیز رسیده است، شرکت دارند.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس