Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه-ایرج نوری قیماسی دبیر اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان دام کرمانشاه گفت:هر سال از ۱۵ آبان تا اواخر بهمن عرضه دام سبک کم می‌شود بنابراین صادرات این محصوص در این موقعیت و برهه زمانی به صلاح بازار کشور نیست.

در مدت زمان اندک اعلام رفع ممنوعیت صادرات دام، قیمت دام بشدت افزایش یافته و در صورت ادامه روش فعلی شاهد جهش قیمت این کالای اساسی در بازار خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستورالعمل‌های تعیین شده برای صادرات دام زنده،بدون مشورت با کارشناسان اتحادیه تدوین و صادر شده و با واقعیت‌های موجود در بازار تولید و صادرات دام زنده مطابقت دارد.

به عنوان بزرگترین تشکل تخصصی دام کشور موافق صادرات دام هستیم، اما این صادرات باید با روش مناسب و در زمان مناسب انجام شود.

دستورالعمل فعلی دارای اشکال است و در این دستورالعمل مقرر شده تا مبالغی به حساب تشکل‌های چهارگانه در کل کشور واریز شود که می‌تواند محل سوء استفاده باشد.

این دستورالعمل و مبالغ دریافتی موجب افزایش شدید قیمت دام در داخل و دام صادراتی است.

هر گونه دستورالعمل سلیقه‌ای و شخصی موجب خروج از چارچوب قانونی و بی عدالتی در زمینه صادرات دام زنده خواهد شد.

 این ارگان به عنوان متولی تولید و صادرات به کلی از حوزه سیاست گذاری، عمل و نظارت خارج شده و کمترین دخالت را در این حوزه ندارند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دام صادرات بازار صادرات دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا حسن‌پور صبح امروز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان با تاکید بر اینکه توانمندسازی واحدهای تولیدی کوچک در امر صادرات از برنامه‌های اولویت‌دار بسیج اصناف کشور است، بیان کرد: آرامشی که در بازار و مجموعه‌های مختلف است نشان‌دهنده اعتماد مردم به نیروهای مسلح کشور است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ادامه داد: پنج طرح بزرگ کشاورزی در کشور برای خودکفایی در تأمین نهاده‌های دامی کلید خورده که تمامی استان‌ها می‌توانند به این رویداد مهم ورود کنند.

وی اظهار کرد: در کنار تنظیم بازار از تولیدکنندگان باید حمایت شود به عنوان مثال در بحث مرغ با وجود افزایش تولید اما قیمت‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شد تا به تولید کننده آسیبی وارد نشود.

سردار حسن‌پور تاکید کرد: مردم باید کارهایی را که برای آرامش و تثبیت قیمت‌ها در بازار انجام می‌شود در سفره‌ها و زندگی خود احساس کنند.

وی با اشاره به تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران به منظور تسهیل در امر صادرات خبر داد: فعالیت این اتحادیه ابتدا به منظور تسهیل امر صادرات در کشورهای عراق، سوریه و آفریقا آغاز شده بود.

کد خبر 6086471

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • واکاوی راه‌های توسعه تجارت با آفریقا
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار | سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار/ سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • هر ماه ۱۰ تن زعفران به خارج قاچاق می‌شود
  • هر ماه ۱۰ تن زعفران به خارج قاچاق می‌شود/ صادرات ۲۰۰ تن زعفران به ۶۷ کشور
  • هر ماه چند تن زعفران به خارج قاچاق می‌شود؟