Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@13:44:56 GMT

تساوی ذوب‌آهن و گل‌گهر در فولادشهر

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۲۱۸۸

تساوی ذوب‌آهن و گل‌گهر در فولادشهر

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال و از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

با این نتیجه ذوب آهن با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم و گل گهر با ۲۰ امتیاز در رتبه هفتم لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب ذوب آهن:

حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، محمد سلطانی مهر، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی و محمد خدابنده لو

ترکیب گل گهر:

محسن فروزان، مسیح زاهدی، شایان مصلح، علیرضا آرتا، سیداحمد موسوی، مهران گلزاری، امین پورعلی، حسین نخودکار، مهدی تیکدری، سعید صادقی و بهنام برزای

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان گل گهر سیرجان ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است

جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر حکایت از رقابت شدید تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ایران دارد.

به گزارش طرفداری، در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، تیم پرسپولیس در 9 بازی 22 امتیاز دارد و 5 امتیاز از دست داده است. استقلال با 9 بازی و 21 امتیاز، 6 امتیاز از سه مساوی از دست داده است.

تیم مس رفسنجان در 9 بازی خود در این مسابقات 15 امتیاز به دست آورده و تیم سوم جدول تا روز دوم اردیبهشت ماه در جدول رده بندی مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است. اما در بخش گل ها، پرسپولیس 14 گل زده و 3 گل خورده دارد و استقلال با 11 گل زده و 5 گل خورده در نیم فصل دوم و طی 9 بازی تنها تفاضل گل 6 را برای خود ثبت کرده است.

در پایین جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ حرفه ای، نفت آبادان با کسب تنها 5 امتیاز ناکامترین تیم این مقطع از فصل است. بنابراین اگر مقطع زمانی بعد از جام ملتهای آسیا که نیم فصل دوم شروع شد را در نظر بگیریم، پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو