Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف نظارت عمومی بر اجرای سیاست‌های محوری دیوان محاسبات کشور و استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات مردم و مقابله با ترک فعل‌ها، پروژه‌های عمرانی شهرستان ری مورد بازدید مسئولان دیوان محاسبات و فرمانداری شهرری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در این بازدید که با حضور نامداری مدیرکل دیوان محاسبات استان تهران، توکلی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، میثم نادی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور و جمعی دیگر از مسئولان مربوطه برگزار شد، روند اجرایی ۱۷ پروژه عمرانی با تقویم ریالی حدود هزار میلیارد تومان مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی، درمانگاه شهید نبوی، ساختمان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ری، پروژه ساختمان جدید دادگستری شهرستان ری، مصلی باقرشهر، ساختمان جدید سپاه ناحیه روح الله باقرشهر، پزشکی قانونی و سردخانه و سالن انتظار از جمله مهمترین پروژه‌هایی بودند که مورد بازدید قرار گرفتند.

پروژه‌های مذکور از محل سهم استان تهران از منابع ارزش افزوده سال قبل بوده که طی اقدامی بی سابقه در دوره مدیریت فعلی دیوان محاسبات کشور و با همکاری استانداری تهران مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد تومان از محل بند (ز) تبصره (۸) قانون بودجه، به اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان تهران(سهم منابع ارزش افزوده) جهت ایجاد زیرساخت‌ها و رفع محرومیت در مناطق سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده اختصاص یافته است.

در این بازدید، نامداری مدیرکل دیوان محاسبات استان تهران با اشاره به مطالبات مردم شهرستان ری، گفت: به منظور تحرک بخشی به اقدامات زیربنایی و عمرانی شهرستان‌ها و کمک به مدیران اجرایی و حل مشکلات مردم و اعتمادآفرینی و در راستای سیاست محوری مردم پایگی دیوان و دستور دکتر بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور، بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های استان تهران در روزهای سه‌شنبه هر هفته در دستور کار قرار گرفته است.

نامداری سرعت و دلسوزی را لازمه اجرای این برنامه‌ها دانست و بر کار جهادی و پیشبرد مسئولانه و سریع پروژه‌ها تاکید کرد.

همچنین توکلی فرماندار شهرستان ری از مساعدت‌ها و رویکردهای جدید دیوان محاسبات کشور تقدیر و تشکر کرد و گفت: در اجرای این طرح‌ها، دستگاه‌های نظارتی در کنار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته‌اند که این موضوع شایسته تقدیر است.

لازم به ذکر است در جریان این بازدیدها، برخی کندی‌ها و ترک فعل‌ها نیز مشاهده شد که دستورات لازم صادر شده و برای پیشرفت سریع پروژه‌های عمرانی، ضرب الاجل‌هایی تعیین شد. مجموع پروژه‌های بهداشتی، آموزشی، ورزشی، انتظامی، امنیتی، قضایی و اجتماعی که با اقدام دیوان محاسبات در شهرری در حال ساخت است، به عدد ۴۹ می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دیوان محاسبات استان تهران استانداری تهران شهرستان ری دیوان محاسبات کشور استان تهران شهرستان ری پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم