Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:24:42 GMT

ضرورت تقویت جهاد دانشگاهی مرند

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۲۴۸۹

ضرورت تقویت جهاد دانشگاهی مرند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار مرند بر ضرورت تقویت جهاددانشگاهی این شهرستان تاکید کرده و گفت: با توجه به وجود پتانسیل‌های فراوان در بخش‌های مختلف مرند برای تقویت و توسعه‌ی جهاددانشگاهی این شهرستان آمادگی داریم.

داود گرشاسبی در دیدار رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، با اشاره به اهمیت فعالیت جهاددانشگاهی در شهرستان مرند اظهار کرد: با توجه به وجود مراکز دانشگاهی متعدد در این شهرستان، جهاددانشگاهی می‌تواند حلقه‌ی اتصال دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی و پژوهشی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نگاه ما این است که برای دستیابی به توسعه باید ارتباط صنعت و دانشگاه قوی‌تر شود که جهاددانشگاهی می‌تواند در این مسیر قدم‌های خوبی در شهرستان مرند بردارد.

گرشاسبی به سطح انتظارات و نیاز مردم مرند اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی باید با توسعه‌ی فعالیت‌های خود در شهرستان در تمامی زمینه‌ها جوابگوی نیاز مردم باشد.

فرماندار مرند با اشاره به ارزش بالای تحقیق و پژوهش خاطرنشان کرد: تنها راهکار ما که بتوانیم به قدرت برسیم و رتبه‌ی علمی کشور را افزایش دهیم در سایه‌ی تحقیق و پژوهش است.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان مرند از جمله نیروی انسانی خلاق و توانمند و قرارگیری در مسیر ترانزیتی و قابلیت‌های کشاورزی بیان کرد: این ظرفیت‌ها بستر خوبی برای توسعه و پیشرفت منطقه است.

فرماندار مرند با بیان اینکه حضور و فعالیت جهاددانشگاهی در این شهرستان لازم و موثر است، تاکید کرد: ما آمادگی داریم تا نسبت به تقویت جهاددانشگاهی در این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهیم.

سازمان جهاد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف خدمات چشمگیری ارائه کرده است

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی غیردولتی است که در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگ، اشتغال و کارآفرینی فعالیت دارد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی در حوزه‌ی فرهنگی به صورت تخصصی فعالیت می‌کند و خبرگزاری‌های  ایسنا، ایکنا و مرکز افکار سنجی دانشجویان از جمله این مراکز تخصصی است.

دکتر جعفر محسنی ادامه داد: جهاددانشگاهی در ۱۶ مرداد ۱۳۵۹ تاسیس و مقرر شد در زمینه‌های علمی، فناوری، فرهنگی و... با فعالیت‌های جهادی پیش رود.

محسنی افزود: جهاددانشگاهی در هر مقطعی از زمان باتوجه به نیازهای جامعه فعالیت کرده و در بحث‌های مختلف از جمله ارتباط صنعت با دانشگاه، تولید، خدمات تخصصی و پژوهشی و مباحث علمی و پزشکی خدمات چشمگیری ارائه کرده است.

وی به فعایت خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود پتانسیل‌های فراوان در شهرستان مرند در صورت حمایت مسئولان شهرستان، ایسنا می‌تواند اخبار شهرستان را در تمامی بخش‌ها پوشش دهد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان مرند در بخش کشاورزی، گردشگری و قرارگیری در جاده ترانزیتی یادآور شد: پژوهشکده توسعه و برنامه‌ریزی جهاددانشگاهی می‌تواند در توسعه‌ی شهرستان کمک حال مدیران اجرایی باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که حمایت‌های لازم از سوی مدیران اجرایی شهرستان مرند از جهاددانشگاهی انجام شود آمادگی داریم تا نسبت به تقویت و توسعه‌ی جهاددانشگاهی در شهرستان مرند اقدام کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی شهرستان مرند ی شهرستان توسعه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان

محمد قویدل افزود: با پیشنهاد استاندار هرمزگان، همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و پیگیری چند ماهه به منظور تامین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب العبور استان برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شده است و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و۵۰ نفر به جزایر استان شامل بوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است.

وی گفت: نام نویسی در این آزمون از روز پنجشنبه۳۰ فروردین ماه ساعت ۱۸ آغاز شده است و متقاضیان تا پایان روز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.

قویدل افزود: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۴ مرداد بر روی درگاه مرکز جهاد دانشگاهی قرار می‌گیرد و آزمون نیز در روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه در بشاگرد و برای سهمیه جزایر، در بندرعباس برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: نتایج آزمون یک ماه بعد از آزمون کتبی در سایت جهاد دانشگاهی اعلام می‌شود و داوطلبان ۴۵ رشته تحصیلی می‌توانند برای تصدی شغل آموزگاری، دبیری و هنرآموزی در این آزمون شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ضرورت برپایی هفته‌های گردشگری در استان کرمانشاه
  • برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در لرستان
  • استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • جهاددانشگاهی باید مهم‌ترین بازیگر فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی باشد
  • حمایت از طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی
  • برگزاری اولین جشنواره گل و گلاب شهرستان بردسکن در روستای باب الحکم
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • توسعه کشت گیاهان دارویی در جهرم
  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند