Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستور رئیس جمهور مبنی بر اصلاح نظام پرداخت حقوق و دستمزد به صورت عادلانه، تشکیل کارگروه ویژه برای «تدوین لایحه جامع حقوق و دستمزد کارکنان نظام اداری کشور» را به صورت شبانه‌روزی در سازمان اداری و استخدامی کشور به دنبال داشت.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی و بین الملل سازمان اداری و استخدامی کشور، روز ۲۲ دی پس از دریافت دستور فوری رئیس جمهور، به سرعت برنامه‌ریزی برای تشکیل کارگروه ویژه «تدوین لایحه جامع حقوق و دستمزد کارکنان نظام اداری کشور» در دستورکار این سازمان قرار گرفت و از همان شب پس از برگزاری جلسه توجیهی و تقسیم کار، فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگروه تحت عنوان «ستاد جهادی شهید مهدی باکری» به ریاست دکتر میثم لطیفی؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی، از هفت کمیته «علمی»، «آمار و هوشمندسازی»، «حقوقی»، «ایثارگران»، «محتوایی»، «رسانه» و «پشتیبانی» تشکیل شد و در حال حاضر به صورت شبانه‌روزی و بدون تعطیلی تا انجام دستور، فعال است.

لازم به ذکر است؛ فعالیت سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای برقراری عدالت در پرداخت‌ها به کارکنان نظام اداری کشور، از چهار ماه گذشته با راه‌اندازی سامانه «ثبت حقوق و مزایای کارکنان دولت» آغاز شده است و تاکنون آمار و اطلاعات ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار کارمند در این سامانه جمع‌آوری شده که برای هر یک از آن‌ها «شناسه یکتا» ایجاد شده است.

در حال حاضر با دستور رئیس جمهور مبنی بر فوریت در برقراری نظام عادلانه پرداخت حقوق و دستمزد، حساسیت موضوع «شفافیت و عدالت در پرداخت به کارکنان دولت» جدی‌تر مورد توجه دستگاه‌های دیگر قرار گرفته و سازمان اداری و استخدامی کشور با تشکیل کارگروه جهادیبا عنوان «ستاد شهید مهدی باکری»، سرعت انجام عملیات را با برنامه‌ریزی برای کار شبانه‌روزی، شدت بخشیده است.

بیشتر بخوانید: نباید به تصمیمات مجلس اعتراض غیرقانونی داشته باشیم

انتهای پیام/

 

برچسب ها: حقوق و دستمزد کارکنان نظام اداری کشور سازمان اداری و استخدامی کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان اداری و استخدامی کشور سازمان اداری و استخدامی کشور تشکیل کارگروه رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد

تین نیوز

مدیرکل فرودگاههای استان از تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد خبر داد و گفت: در این طرح پروازهای باری برای صادرات و واردات کشور منظور شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد قصابی اعلام کرد: برقراری پروازهای باری در فرودگاه پارس آباد نیازمند همکاری شرکت های هواپیمایی و بخش خصوصی است و برای صادرات و واردات محصولات کشاورزی و سایر می تواند خدمات پروازی ارایه دهد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه پارس آباد مغان مجهز به سیستم کمک ناوبری و روشنایی باند است و توانایی پذیرش پروازهای متعدد را دارد، افزود: امکان دایر شدن پروازهای بین المللی از این فرودگاه هست، اما نیازمند مصوبه دولت و همکاری شرکت های هواپیمایی کشور می باشد.

مدیرکل فرودگاه های اردبیل عنوان کرد: دو پرواز ایران ایر روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته با ظرفیت مجموع ۶۰ نفر در فرودگاه پارس آباد برقرار است.

قصابی همچنین گفت: پرواز شماره ۳۴۳۱ شرکت هواپیمایی ایران ایر امروز صبح در مسیر تهران به پارس آباد به علت مه آلود بودن فرودگاه پارس آباد نتوانست فرود بیاد و به فرودگاه مهرآباد تهران بازگشت، اما با مساعد شدن شرایط جوی پرواز فوق در فرودگاه پارس آباد بر زمین نشست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • چرا حقوق و مالیات‌ها در کشور متناسب نیست؟
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • افسردگی شایع‌ترین اختلال روان/ تدوین پیش نویس سند سلامت روان
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری