Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر فجرسپاسی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فوتبال خوبی ارائه دادیم و از بابت برد در بازی امروز خوشحالیم. فوتبالی ارائه دادیم که موقعیت ایجاد می‌کنیم و به حریف هم موقعیت نمی دهیم. امروز در نیمه اول و دوم همین برنامه را در زمین داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازی یکطرفه ای را امروز شاهد بودیم  و خیلی از مواقع در بازی با سرعت دادن و استفاده از عمق  و جناحین توانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: هر پیروزی را را به هواداران تقدیم می‌کنیم و می‌خواهم از بازیکنانم بخاطر تمرکزی که با وجود همه مشکلاتی که دارند، حفظ می کنند، تشکر کنم و به شرف و غیرت آنها و همه کادر درود می‌فرستم. کادرفنی، ماساژور وتدارکات و پزشکی و... بازیکنان ما شایسته تقدیر هستند و مشکلات زیادی دارند و به تک تک آنها افتخار می‌کنم.

وی در مورد ترس استفاده از بازیکنان تاجیکستانی گفت: دقیقاً همینطور است و ما دو بازیکن خارجی گرفتیم که ماه‌هاست نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. سازمان لیگ کارت صادر کرده و از آن طرف از فیفا بابت این بازیکنان استعلام گرفته‌اند. اگر نگران بودند، چرا کارت صادر کردند و الان هفته‌هاست که استعلام گرفتند و پاسخ آن نیامده است.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: شب گذشته این موضوع را به رضا درویش مدیرعامل جدید در میان گذاشتم. ما اوایل فصل این بازیکنان را جذب کردیم و الان در هفته پانزدهم هستیم و هنوز نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. این مشکل باید برای هفته آینده حل شود تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه تیمش در برابر تیم‌هایی که نام بزرگی تدارند به مشکل می‌خورد، تصریح کرد: قرار نیست همه تیم‌ها را ببریم. خیلی مهم است از رقبای قدرتمند و مستقیممان امتیاز بگیریم که ما این کار را انجام دادیم.

وی افزود: در مورد بازی مقابل هوادار که به آن اشاره می‌کنید، بازیکن آنها توپ را با دست زد و گل آنها هند بود. در بازی برابر پدیده هم گل آنها در شرایطی به ثمر رسید که خطایی صورت نگرفته بود. از نظر ما اشتباه داوری پیش می‌آید، اما نباید تعداد آنها بالا باشد. این مسئله کمی ما را نگران کرده است که پیش از بازی کامل درباره آن صحبت کردم و امیدوارم این نگرانی به زودی برطرف شود.

گل‌محمدی گفت:همانطور که گفتم، قرار نیست در همه بازی‌ها پیروز باشیم و خیلی از تیم‌های بالای جدول مقابل تیم‌های پایین جدول امتیاز از دست دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شدند. تیم وقتی به مرحله‌ای می‌رسد که پشت سر هم قهرمان می‌شود، بازیکنان هماهنگی زیادی دارند و به یکباره در خطوط مختلف بازیکنان جدا می‌شوند، جانشین کردن آنها خیلی سخت است. آنهم بازیکنانی که در تیم ملی هستند و سخت است که بتوان برای آنها جایگزین پیدا کرد. سه بازیکن ملی‌پوش ما این فصل جدا شدند. به ترکیب تیم ملی که نگاه کنید، نیمی از آنها بازیکنانی هستند که در همین یکی دو سال اخیر از جمع ما جدا شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ما 32 امتیاز گرفتیم که میانگین بیش از 2 امتیاز بوده و همین روند می‌تواند باعث قهرمانی یک تیم شود. جمع کردن این میزان امتیاز در 15 بازی خوب است و با تقویت تیم در نیم فصل دوم، باید این روند را بهتر کنیم. همچنین امیدوارم امکانات از جمله زمین تمرین بهتر شود. ما مدت‌هاست مشکل زمین تمرین داریم و فصل گذشته سه زمین تمرین خوب داشتیم که امسال این شرایط را نداریم. هر تیمی باید تمرین با کیفیتی داشته باشد که خوب بازی کند و امیدوارم این مشکل که از آن رنج می‌بریم، حل شود.

گل‌محمدی درباره جلسه شب گذشته با رضا درویش مدیرعامل و غلامعلی محمدعلیپور، عضو هیئت مدیره باشگاه خاطرنشان کرد: ر طول این جلسه مشکلاتی که داشتیم را عنوان کردیم. بعد از جلسه، رضا درویش با تعجب نگاه می‌کرد و تصور نداشت این همه مشکل در کنار تیم باشد و حتی تعجب کرد چرا این مشکلات رسانه‌ای و حل نشده است.

وی تاکید کرد:کار کردن با این مشکلات برای هر کسی سخت است و هیئت مدیره باید شبانه‌روزی کار کند تا مشکلات برطرف شود. آنها باید همت عالی داشته باشد که از این مشکلات عبور کنیم. کار سخت است و نیاز به حمایت است تا از این مشکلات عبور کنیم، به خصوص حمایت هواداران که در تمام این سال‌ها حمایت کردند. کار هیئت مدیره سخت است و امیدوارم بتوانند مشکلات را حل کنند تا با فراغ بال تمرین و بازی کنیم. بازیکنان وضعیت سختی دارند و برخی از آنها حتی زندگی شخصی‌شان به هم ریخته و امیدوارم هر چه زودتر مشکل آنها حل شود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس فجر سپاسی شیراز یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فجر سپاسی شیراز یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس فجر سپاسی شیراز یحیی گل محمدی گل محمدی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری استقلال مقابل شمس آذر / تصاحب دوباره صدر جدول

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز در مهم‌ترین دیدار امروز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی پذیرای شمس آذر قزوین است. روز گذشته پرسپولیس توانست با پیروزی مقابل صنعت نفت به صورت موقت به صدر جدول رده بندی صعود کند و آبی پوشان امروز در اندیشه پس گرفتن رتبه نخست جدول رده‌بندی هستند.

بیشتر بخوانید پیشکسوت استقلال: فدراسیون مایل به دخالت در نتایج از طریق داوران است

جواد نکونام این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است. مسابقه‌ای که برای آبی‌ها از حساسیت فوق العاده بالایی برخوردار است و آنها امیدوارند که غیبت سرمربی محبوبشان در کنار زمین روی نتیجه مسابقه اثرگذار نباشد و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در سمت مقابل نیز شمس آذر قرار دارد. تیمی که امسال در نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب کرد و با تحسین جامعه فوتبال همراه شد. البته آنها در مقطعی از نیم فصل دوم نتایج خوبی به دست نیاوردند ولی در دو هفته اخیر با کسب پیروزی مقابله حریفان، توانستند به روند خوبی که داشتند بازگردن.د این تیم در قزوین توانست استقلال را متوقف کند و حالا آنها امیدوار به تکرار این موضوع در استادیوم آزادی هستند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر را دنبال کنید:

تقویم بازی از هفته بیست و چهارم – بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ایران / جمعه: ۳۱/۰۱/۱۴۰۳ ؛ ساعت: ۱۸:۰۰ / ورزشگاه: آزادی تهران / ۲۵ هزار تماشاگر
سوتگروه داوری: وحید کاظمی / کمک ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور ؛ داور چهارم: عبدالنبی پورخلف / ناظر: حسن کامرانی فر

ترکیب استقلال:
سیدحسین‌حسینی، ایمان سلیمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب شمس آذر:
علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی و عیسی مرادی
سرمربی: سعید دقیقی

شرح گل ها:
استقلال یک – شمس آذر صفر (دقیقه ۲۱: مهرداد محمدی): ارسال تماشایی ابوالفضل جلالی از سمت چپ به روی دروازه به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن پس از یک کنترل، ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ با برخورد به مدافعان میهمان تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا آبی ها از حریف پیش بیفتند.

استقلال ۲ – شمس آذر صفر (دقیقه ۵۱: مهرداد محمدی): روی پاس در عمق و تماشایی بلانکو، محمدی وارد محوطه جریمه شد که بر اثر خطای محمدرضا رضایی تعادل خود را از دست داد و وحید کاظمی نیز یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کرد که خود محمدی آن را به گل دوم خودش و تیمش تبدیل کرد.

استقلال ۳ – شمس آذر صفر (دقیقه ۷۶: محمدحسین مرادمند): ارسال کرنر جلالی به روی دروازه با ضربه سر دیدنی مرادمند وارد دروازه شد تا آبی ها برتری خود را افزایش دهند.

لحظات حساس:

دقیقه ۱۸: گوستاوو بلانکو با تیزهوشی از مرکز میدان قصد داشت تا دروازه شمس آذر را باز کند که توپ او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۶: ارسال ناگهانی پاپی به روی دروازه با وزش باد تغییر مسیر داد و حسینی به زحمت و با واکنشی به موقع توپ را دفع کرد. در ادامه نیز شوت پاپی با برخورد به چشمی، دفع شد.
دقیقه ۴۸: شوت روی پای ایمان سلیمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۵۵: شوت روی پای جلالی با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۵۶: اشتباه جعفرپور روی شروع مجدد بازی باعث شد توپ به رضاوند برسد و او با یک پاس، محمدی را صاحب موقعیت کرد که ضربه او با برخورد به پای مدافع شمس آذر راهی کرنر شد.
دقیقه ۵۸: پاس پشت پای دیدنی بلانکو به جلالی رسید که شوت او به پایه تیرک عمودی دروازه، از سمت مخالف به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: ضربه محکم و والی علی آزادمنش با عبور از تمام بازیکنان، به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.
دقیقه ۷۲: شوت صادق بوصبیح از پشت محوطه جریمه خطرساز شد ولی ضربه او از کنار تیرک راهی اوت شد.

حواشی:

* از حدود ۲ساعت پیش از شروع بازی، ترافیک سنگینی در خیابان چوگان (منتهی به ورودی غربی ورزشگاه آزادی) حاکم بود.

* حدود ۲هزار هوادار شمس آذر پشت دروازه شمالی مستقر شدند.

* پیش از شروع مسابقه به مناسبت روز ارتش، گروه موزیک ارتش به اجرای برنامه پرداخت.

* هواداران استقلال پیش از شروع بازی سیدحسین حسینی کاپیتان این تیم را با لقب عقاب آسیا تشویق کردند.

* شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین در ورزشگاه حاضر شد تا تماشاگر این دیدار باشد.

* نام رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان مدافعان استقلال به علت مصدومیت در لیست بازی امروز قرار ندارد.

* کوین یامگا بازیکن مصدوم استقلال همراه این تیم وارد ورزشگاه آزادی شد تا تماشاگر ویژه این بازی باشد. همچنین رضا میرزایی دیگر بازیکن استقلال نیز به همراه سایر اعضای تیم روی سکوها نشست.

* فرشید سمیعی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیز در ورزشگاه حضور یافت.

* جواد نکونام سرمربی استقلال به دلیل دوکارته بودن، روی سکوها حضور دارد. در ابتدای بازی، هواداران استقلال علاوه بر باز کرون پیراهن این تیم روی سکوهای روبروی جایگاه، طرح موزاییکی با نام نکونام را نیز اجرا کردند.

* هومن افاضلی و علی اصغر قربانعلی پور به نمایندگی از کادرفنی تیم ملی برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شدند.

کد خبر: 1227679 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر / تصاحب دوباره صدر جدول
  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برتری قاطع میزبان در بازی یکطرفه مقابل میانمار
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار