Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: ما می‌خواهیم موقعیت ایجاد کنیم و به حریف موقعیت ندهیم. امروز این کار را کردیم، فوتبال خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم، بازی یکطرفه بود و می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم از کانال‌های کناری و هم از عمق دنبال موقعیت بودیم. برای این برد زحمت زیادی کشیدیم و هر بردی را که به دست می‌آوریم، به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم.

او در ادامه گفت: باید از بازیکنانم هم تشکر کنم که با تمام مشکلات خود تلاش می‌کنند و به غیرت و شرف آنها درود می‌فرستم. تمام بازیکنانم، اعضای کادر فنی و پزشکی، زحمت می‌کشند. این بازیکنان شایسته تقدیر هستند و زحمت زیادی می‌کشند. آنها مشکلات زیادی دارند و امیدوارم با تغییر و تحولات مدیریتی مشکلات آنها حل شود. این حجم از مشکلات و بی‌خیالی نسبت به آن، قابل تحمل نیست و امیدوارم با حل مشکلات، فصل را به خوبی تمام کنیم و بتوانیم در ادامه مسابقات، روند خوب‌مان را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم استفاده از بازیکنان تاجیکستانی و اینکه ترس استفاده از آنها را دارد، گفت: دقیقاً همینطور است و ما دو بازیکن خارجی گرفتیم که ماه‌هاست نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. سازمان لیگ کارت صادر کرده و از آن طرف از فیفا استعلام گرفته‌اند. اگر نگران بودند، چرا کارت صادر کردند و الان هفته‌هاست که استعلام گرفتند و پاسخ آن نیامده است؟! دیشب این موضوع را به آقای درویش هم گفتم. ما اوایل فصل این بازیکنان را گرفتیم و الان در هفته پانزدهم هستیم و هنوز نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. این مشکل باید برای هفته آینده حل شود تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید

حاشیه بازی پرسپولیس و فجر؛اعتراض شدید عبدی به کمک داور

اولین بازی رسمی نوه اسطوره قرمزها/عکس

حال خوب استقلال با مجیدی

گل‌محمدی در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می‌رسد تیمش در بازی مقابل تیم‌هایی که نام بزرگی ندارند به مشکل می‌خورد و آیا بازیکنانش در بازی مقابل تیم‌هایی چون هوادار، پدیده و فجر سپاسی دچار غرور شده‌اند، گفت: قرار نیست همه تیم‌ها را ببریم. خیلی مهم است از رقیبان قدرتمندمان و از حریفان امتیاز بگیریم که ما این کار را کردیم. در بازی با هوادار که به آن اشاره می‌کنید، بازیکن آنها توپ را با دست زد و گل آنها هند بود. گل پدیده هم در شرایطی رقم خورد که خطایی صورت نگرفته بود. ما معتقدیم که اشتباه داوری پیش می‌آید، اما نباید تعداد آنها بالا باشد. این مسئله کمی ما را نگران کرده است که پیش از بازی کامل درباره آن صحبت کردم و امیدوارم این نگرانی به زودی برطرف شود. همانطور که گفتم، قرار نیست در همه بازی‌ها پیروز باشیم و خیلی از تیم‌های بالای جدول مقابل تیم‌های پایین جدول امتیاز از دست دادند.

او در ادامه گفت: بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شدند. تیم وقتی به مرحله‌ای می‌رسد که پشت سر هم قهرمان می‌شود، بازیکنان هماهنگی زیادی دارند و به یکباره در خطوط مختلف بازیکنان جدا می‌شوند، جانشین کردن آنها خیلی سخت است. آنهم بازیکنانی که در تیم ملی هستند و سخت است که بتوان برای آنها جایگزین پیدا کرد. سه بازیکن ملی‌پوش ما این فصل جدا شدند. به ترکیب تیم ملی که نگاه کنید، نیمی از آنها بازیکنانی هستند که در همین یکی دو سال اخیر از جمع ما جدا شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما 32 امتیاز گرفتیم که میانگین بیش از 2 امتیاز بوده و همین روند می‌تواند باعث قهرمانی یک تیم شود. جمع کردن این میزان امتیاز در 15 بازی خوب است و با تقویت تیم در نیم فصل دوم، باید این روند را بهتر کنیم. همچنین امیدوارم امکانات از جمله زمین تمرین بهتر شود. ما مدت‌هاست مشکل زمین تمرین داریم و فصل گذشته سه زمین تمرین خوب داشتیم که امسال این شرایط را نداریم. هر تیمی باید تمرین با کیفیتی داشته باشد که خوب بازی کند و امیدوارم این مشکل که از آن رنج می‌بریم، حل شود.

گل‌محمدی درباره جلسه شب گذشته با رضا درویش مدیرعامل و غلامعلی محمدعلیپور، عضو هیئت مدیره باشگاه گفت: مشکلات را در مدت کوتاهی که داشتیم، بیان کردیم. بعد از جلسه، آقای درویش با تعجب نگاه می‌کرد و تصور نداشت این همه مشکل در کنار تیم باشد و حتی تعجب کرد چرا این مشکلات رسانه‌ای و حل نشده است. کار کردن با این مشکلات برای هر کسی سخت است و هیئت مدیره باید شبانه‌روزی کار کند. آنها باید همت عالی داشته باشد که از این مشکلات عبور کنیم. کار سخت است و نیاز به حمایت است تا از این مشکلات عبور کنیم، به خصوص حمایت هواداران که در تمام این سال‌ها حمایت کردند. کار هیئت مدیره سخت است و امیدوارم بتوانند مشکلات را حل کنند تا با فراغ بال تمرین و بازی کنیم. بازیکنان وضعیت سختی دارند و برخی از آنها حتی زندگی شخصی‌شان به هم ریخته و امیدوارم هر چه زودتر مشکل آنها حل شود.

251254

کد خبر 1592322

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس گل محمدی حل شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی به پایان رسید که تعداد گل‌های به ثمر رسیده رشد قابل توجهی داشت. 

آمارهای این هفته به شرح زیر است:

۶ تیم برنده: استقلال - ذوب‌آهن -  نساجی مازندران - سپاهان - پرسپولیس - مس رفسنجان.

۶ تیم بازنده:  تراکتور - فولاد خوزستان - آلومینیوم اراک - ملوان بندرانزلی - صنعت نفت آبادان - شمس آذر قزوین.

تساوی‌ کنندگان:  پیکان - استقلال خوزستان - هوادار - گل‌گهر سیرجان.

تعداد گل زده شده: ۲۳ گل

تعداد کلین شیت‌ها: سید حسین حسینی (۱۴)؛ حسین پورحمیدی (۱۳)؛ محمدرضا اخباری و علیرضا بیرانوند (۱۰)؛ کریستوفر کنت، علیرضا جعفرپور و حبیب فرعباسی (۸)؛ علیرضا حقیقی و حامد لک (۷)؛ محمد ناصری و احمد گوهری (۶)؛ افشار صداقت (۵)؛ امیررضا رفیعی و پیام نیازمند (۴)؛ حسن پورحمیدی، نیما میرزازاد و پارسا جعفری (۳)؛ لون پولی (۲) ایمان صادقی، داود نوشی صوفیانی، محمدحسین اکبرمنادی، شهاب‌الدین گردان، محمد خلیفه، فهد طالب، رشید مظاهری، پیام پارسا، سینا سعیدی‌فر و علیرضا رضایی (۱).

کارت‌های زرد بازیکنان و مربیان: ۲۴ کارت 

کارت‌های قرمز بازیکنان و مربیان: -------

گلزنان: مهرداد محمدی و شهریار مغانلو (۲)، محسن سفید چقایی، یونس شاکری، محمدحسین فلاح، ابوالفضل زمانی، سعید سحرخیزان، قائم اسلامی خواه، محمود مطلق زاده، آسو رستم، دانیال اسماعیلی‌فر، عیسی آل کثیر، محمدحسین کنعانی‌زادگان، منصور باقری، محمدحسین مرادمند، مجتبی فخریان، فراز امامعلی، سعید واسعی، فردین یوسفی، محمدجواد محمدی و محمدرضا سلیمانی. 

پاسورها: سیدابوالفضل جلالی (۲)، محسن سفید چقایی، داریوش شجاعیان، سامان نریمان جهان، محمدجواد آزاده، اریک بایناما، پوریا لطیفی‌فر، ساویو روبرتو، امید عالیشاه، مهدی ترابی، علی آزادمنش، صادق آلبوصبیح، محمدمهدی محبی، ارشیا سرشوق، رضا جعفری و کاوه رضایی.  

گلزنان برتر: شهریار مغانلو (۱۴)؛ رضا اسدی (۱۰)؛ رحمان جعفری (۹)؛ محمدرضا سلیمانی، محمدجواد محمدی، رضا جعفری و پوریا سرآبادانی (۷)؛ مهرداد محمدی، عیسی آل کثیر، مهدی عبدی، سعید سحرخیزان، شهاب زاهدی و احمدرضا زنده روح (۶)؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی لیموچی، جواد آقایی پور، جلال‌الدین علی محمدی، روبرتو تورس، گئورگی گولسیانی، امین قاسمی نژاد، حامد پاکدل، طالب ریکانی، لوسیانو پریرا، گوستاوو بلانکو و داریوش شجاعیان (۵)؛ کوین یامگا،  رضا شکاری، رامین رضاییان، محمدرضا آزادی، جواد آقایی پور، گوستاوو واگنین، آریا یوسفی و کریم اسلامی (۴)؛ ساسان انصاری، سامان نریمان جهان، مهدی عبدی، علی یوسف، آرمین سهرابیان، آرمان رمضانی  و مسعود زائر کاظمینی (۳).

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • قالیباف: مشکلات ارز برای مردم غیرقابل تحمل شده است
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم