Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین رامین رضاییان که به عنوان بازیکن قرضی الدحیل راهی السیلیه شده بود، قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

با توجه به اینکه لیست بازیکنان خارجی الدحیل پر است، بعید به نظر می رسد که الدحیل به دنبال حفظ این مدافع راست باشد و باید او در مسیر جدایی از این تیم قلمداد کرد.

روزنامه قطری الوطن اخیرا اعلام کرده بود مدیران السیلیه باید در راستای تقویت این تیم با جذب بازیکنان بومی و خارجی هر چه زودتر مداخله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

السیلیه این فصل در بخش انتخاب بازیکنان خارجی ناموفق بود، زیرا بیشتر آنها نتوانستند نمایش موردانتظار را انجام دهند.

از این رو شایعات در مورد وضعیت بازیکنان این تیم افزایش یافته و اکنون برای هواداران پرسپولیس، بازیکن سابق این تیم یکی از گزینه‌های احتمالی خرید زمستانی یحیی گل محمدی به شمار می‌رود.

گفته می‌شود این بازیکن برای سرخپوش شدن چراغ سبز نشان داده است. 

کد خبر 649904 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!

به گزارش ورزش سه، شهریار مغانلو با دو گلی که مقابل ملوان به ثمر رساند و پنالتی که به دست آورد در کنار رامین رضاییان تاثیرگذارترین بازیکن سپاهان در طول فصل است.

سپاهانی‌ها در سه جام مختلف در این فصل به میدان رفتند، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا که آنها در هر سه جام یکی از بهترین خط حملات را داشتند و گل‌های پرتعدادی به ثمر رساندند.

پیش از دیدار ملوان رامین رضاییان با 19 تاثیرگذاری ( 9 گل - 9 پاس گل - 1 پنالتی ) در صدر جدول تاثیرگذارترین بازیکنان سپاهان قرار داشت و پس از او رضا اسدی با 17 تاثیرگذاری مستقیم ( 13 گل - 4 پاس گل ) در رتبه بعدی قرار داشت.

شهریار مغانلو با دو گلی که مقابل ملوان به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را به عدد 15 رساند ( 14 گل در لیگ برتر و 1 گل در لیگ قهرمانان آسیا ) 2 پاس گل و با پنالتی که مقابل ملوان به دست آورد تاثیرگذاری خود روی گل‌های سپاهان را از 16 به 19 افزایش داد و در کنار رامین رضاییان قرار گرفت.

رامین رضاییان، شهریار مغانلو، رضا اسدی سه بازیکن کلیدی سپاهان در این فصل هستند که روی اکثر گل‌های این تیم تاثیرگذار بودند و در کنار آنها فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی و رضا شکاری بیشترین نقش را داشتند و مکمل ستاره‌های سپاهان بودند.

دیگر خبرها

  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم
  • رامین رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد