Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرنگی‌کار سابق ایران که به دلیل ضرب و شتم در کمپ ترک اعتیاد، حدود دو سال در کما بود، سرانجام درگذشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، محسن قاسمی ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال طلای آسیا که دو سال پیش در یک مرکز کمپ ترک اعتیاد در بروجرد مورد ضرب و شتم شدید پرسنل کمپ قرار گرفته بود و به دلیل آسیب‌دیدگی از ۲۶ ناحیه، به کما رفته بود، سرانجام در سن ۳۱ سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی علاوه بر کسب مدال طلای آسیا در سال ۲۰۱۱،  مدال طلای آسیا در رده جوانان در سال ۲۰۱۰ و نقره و برنز نوجوانان آسیا را در کارنامه خود داشت. او همچنین در سال ۲۰۱۲ به همراه تیم ملی کشتی فرنگی قهرمان جام جهانی شد.

رئیس هیات کشتی لرستان با بیان اینکه محسن قاسمی از کشتی‌گیران بااستعداد و نابغه‌های استان و کشور محسوب می‌شد، گفت:

متاسفانه موطلایی کشتی لرستان امشب جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بهرامی در خصوص جزییات تشییع این کشتی‌گیر پرافتخار لرستانی، گفت:

منتظر اعلام زمان و مکان تشییع توسط خانواده قاسمی هستیم و به محض اطلاع برنامه‌هایی را پیش‌بینی خواهیم کرد.

رسانه طرفداری این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و جامعه کشتی ایران تسلیت می‌گوید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای میرزازاده حُسن ختام روز اول؛ ۴ مدال به ایران رسید

امین میرزازاده در فینال سنگین‌وزن کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با شکست حریف کره‌ای، صاحب مدال طلا شد تا کار ایران در ۵ وزن اول با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز تمام شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امین میرزازاده آخرین کشتی‌گیر ایران بود که در روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان روی تشک حاضر شد و در فینال 130 کیلوگرم مقابل مین سئوک کیم از کره‌جنوبی قرار گرفت و این کشتی را 5-صفر به سود خود تمام کرد.

امین میرزازاده که سال 2023 با شکست رضا کایالپ از ترکیه قهرمان سنگین‌وزن کشتی فرنگی جهان شده بود، پیش از فینال 8 بر صفر اسلام جان رحمت‌اف از ازبکستان و 9بر صفر ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را شکست داده بود.

به این ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های 5 وزن اول قهرمانی آسیا موفق به کسب دو نشان طلا با ناصر علیزاده و امین میرزازاده، یک نقره با پویا دادمرز و یک برنز با ایمان محمدی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • اسماعیلی پس از قهرمانی در آسیا چه گفت؟
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • درخشش خوزستانی‌ها در روز نخست کشتی فرنگی آسیا با طلای میرزازاده
  • علیزاده، اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا
  • هت‌تریک تانک بختیاری در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • طلای میرزازاده حُسن ختام روز اول؛ ۴ مدال به ایران رسید
  • رقص محلی علیزاده پس از کسب طلای آسیا | ویدئو
  • اولین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در قرقیزستان