Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، دیدار بین تیم‌های فوتبال ۹۰ارومیه و شهید قندی یزد امروز پنجشنبه ۲۳دی در زمین ورزشگاه تختی شهر ارومیه برگزار شد.

تیم ۹۰ ارومیه که تا دقیقه ۶۰  این بازی ۲ بر صفر از حریف یزدی خود عقب بود، در فرصت‌های باقی مانده با ارائه یک بازی هجومی و حساب شده سه گل پیاپی به ثمر رساند و حریف خود را با شکست بدرقه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تیم فوتبال ۹۰ ارومیه رضا منصوری، محمد رستمی راد، رضا احمدی، محسن سلیمانی، هادی آقازاده، اکبر صفرزاده، آرمان سوداگر،عماد علیپور، سجاد طجرلو و آرمین مصطفوی، یامین فلاح  به میدان رفتند.

داور این دیدار به رضا منصوری دروازه‌بان تیم ۹۰ ارومیه کارت زرد نشان داد.

گل نخست تیم ۹۰ اورمیه توسط محمد رستمی‌زاد با پاس گل آرمین مصطفوی به ثمر رسید و یک دقیقه بعد، سجاد طجرلو برای دومین بار متوالی دروازه حریف یزدی را به زیبایی گشود.

در ادامه گلزنی ها ۹۰ ارومیه، گل سوم و پیروزی بخش این تیم را بار دیگر محمد رستمی راد در دقایق پایانی به ثمر رساند و تیمش را سه امتیازی کرد.

کیوان مارابی و علی دیداری یاران تعویضی تیم ۹۰ ارومیه در جریان این بازی بودند.

پنالتی تیم شهید قندی یزد با بی دقتی یاران حریف به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه با کسب این پیروزی خانگی و اندوختن ۱۷ امتیاز از ۹ بازی، با یک پله صعود در رده دوم جدول ایستاد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه جمعه گذشته ۱۷ دی ماه جاری در دیدار معوقه از هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته ۲ کشور در زمین حریف با تساوی یک بر یک فولاد نوین اهواز را متوقف کرده بود.

رقابت‌های فوتبال لیگ دسته ۲ کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی پیگیری می شود و تیم ۹۰ ارومیه در گروه ۲ این مسابقات با تیم های مس نوین کرمان، گل ریحان، عقاب تهران، شاهین بندر عامری، شهید قندی یزد، ون پارس، پاس همدان، ایمان سبز شیراز، اترک بجنورد، اسپاد الوند، شهرداری نوشهر، خلیج فارس ماهشهر و فولاد نوین اهواز هم گروه است.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال ایران 90 ارومیه ارومیه دریاچه ارومیه لیگ2 تیم ۹۰ ارومیه فوتبال ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، این هفته در دیدار مقابل داماش پایین جدولی و در رشت به تساوی رضایت داد تا سایه دیگر مدعیان را نزدیک‌تر به خود احساس کند و کار سختی در ادامه پیش رو داشته باشد.

دیدارهای این هفته از لیگ آزادگان با ناکامی دو تیم مدعی اصلی صعود همراه بود؛ جایی که خیبر در کرج برابر سایپا شکست خورد و چادرملو نیز نتوانست برابر شاگردان علی نظرمحمدی به برتری دست یابد تا شرایط در جدول با اما و اگر زیادی طی هفت هفته باقی مانده همراه باشد.

چادرملو اما معتقد است که در دیدار مقابل داماش گیلان نتیجه را با توجه به اشتباهات داوری نتوانسته با برتری پایان دهد؛ آنها که در این بازی موفق شدند یک بار با زدن به تیرک دروازه حریف موقعیت مناسبی برای گلزنی به دست بیاورند، یک گل‌شان نیز پذیرفته نشد و در ادامه نیز روی صحنه مشکوکی در محوطه جریمه داماش معترض هستند.

در این صحنه برخورد توپ به دست مدافع داماش از سوی داور با اعلام پنالتی همراه نشد تا اعتراض تندی از سوی اعضای چادرملو به همراه داشته باشد  و این تیم مدعی از دست رفتن یک موقعیت مناسب در این بازی باشد.

در دیگر صحنه مورد اعتراض توسط شاگردان سعید اخباری، این تیم موفق شد دروازه حریف را باز کند که داور بازی اما به نشان خطای هند این گل را مردود اعلام کرد. هرچند بازیکن مهاجم چادرملو معتقد بود که توپ برخوردی با دست وی نداشته است.

چادرملو که اکنون جایگاه دوم جدول را در اختیار دارد، این هفته در خانه برابر نفت و گاز گچساران قرار خواهد گرفت و باید دید قادر خواهد بود فاصله امتیازی خود با فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان را در جایگاه دوم حفظ کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • علیزاده طلایی شد
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • پیروزی تیم هندبال شاملی کازرون مقابل زغال پروده طبس
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس