Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@00:28:41 GMT

فیلم/ سخنرانی رییس جمهور درنشست شورای اداری هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۴۳۰۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت 21 MB برچسب‌ها هرمزگان سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری بندرعباس پروندهٔ خبری هرمزگان، مقصد چهاردهمین سفر استانی رییس‌جمهور

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان بندرعباس هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه نزدیکی سمنان به تهران یکی از دلایل خوب مهاجر پذیری این استان است، ابراز داشت: کارگران بسیاری از دیگر استان‌ها در معادن و کارخانه‌های این استان مشغول کار هستند که در صورت نبود آب با مشکل جدی مواجه خواهیم بود.

وی ضمن بیان اینکه مشکل کمبود آب مربوط به همه شهرهای استان می‌شود، افزود: متأسفانه طرح انتقال آب به سمنان در زمان دو رئیس جمهور تاکنون اجرایی نشده است.

مشکل جدی آب در شاهرود، ایوانکی و دامغان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه شهرک جدید ایوانکی نیز دارای مشکل آب است، ابراز داشت: این شهر پیشانی استان و نزدیک‌ترین نقطه به تهران که مهاجران زیادی را در خود جای داده که نبود آب باعث خالی شدن این منطقه از سکنه خواهد شد.

مطیعی ضمن بیان اینکه همین وضعیت در شاهرود و دیگر نقاط نیز دیده می‌شود، تصریح کرد: امام جمعه شاهرود نیز در خطبه‌های نماز جمعه اعلام کرد اولویت برای مردم این شهرستان تأمین آب شرب است.

وی ضمن بیان اینکه به نقل از مسئولان آب شهید شاهچراغی دامغان تا حدود پنجاه درصد کاهش داشته است، افزود: در ادامه این روند با مشکل جدی این شهرستان مواجه خواهد بود.

انتقال آب به سمنان طرح ملی است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه مقدمات، مطالعات و مصوبات طرح انتقال آب از دریای خزر به سمنان به انجام رسیده است، ابراز داشت: با انتقال آب از دریای خزر به سمنان نه فقط سمنان بلکه تهران، مازندران، قم و دیگر شهرها نیز از آن بهره مند خواهد شد.

مطیعی در ادامه تصریح کرد: مقدار آبی که برای این استان از دریای خزر برداشت خواهد شد در مقایسه با آبی که کشورهای دیگر از این دریا برای امور خود مصرف می‌کنند، نزدیک به صفر است.

وی با درخواست از رئیس جمهور برای احیا و پیگیری این طرح متوقف شده، مانند دیگر طرح‌های نیمه‌کاره‌ای که در کشور در حال تکمیل است، افزود: این مطالبه مردم سمنان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار، فرمانداران، همه ائمه جمعه و به صورت کلی همه استان است.

کد خبر 6064399

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولت را اخراج می‌کند!
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولتی را اخراج می‌کند!
  • تقدیر رییس جمهور از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا