Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -  یکی از سخنگویان سامسونگ می‌گوید عرضه رسمی سیستم پرچمدار اگزینوس ۲۲۰۰ خود را به تعویق انداخته است، اما ما انتظار داریم که اگزینوس ۲۲۰۰ تراشه اصلی مدل‌های بین المللی S۲۲ باشد. بسیاری از افراد در حال برنامه ریزی برای رونمایی از پردازنده جدید سامسونگ در زمان عرضه گوشی هوشمند جدید سامسونگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراشه با تاخیر یا تراشه لغو شده؟

براساس گزارش digitaltrends، سامسونگ قرار بود اوایل این هفته سیستم اگزینوس ۲۲۰۰ را روی یک تراشه معرفی کند. با این حال، آن رویداد هرگز اتفاق نیفتاد و توییت اعلام شده، توسط حساب رسمی توییتر سامسونگ بی سر و صدا حذف شد. با عدم نمایش اگزینوس ۲۲۰۰، شایعات مبنی بر تاخیر یا احتمالاً حذف آن تشدید شد. با توجه به کمبود جهانی تراشه ها، رد کردن شایعه لغو به طور کامل دشوار است.

برخی از تحلیلگران ادعا کردند که مجموعه گلکسی S۲۲ تنها با تراشه‌های کوالکام در داخل عرضه می‌شود و هیچ گونه اگزینوس روی میز نخواهد بود. همچنین صحبت‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ تصمیم گرفته است اگزینوس ۲۲۰۰ را از برنامه‌های Galaxy S۲۲ خود جدا کند و ممکن است آن را در گوشی‌های دیگر قرار دهد. این بدان معناست که احتمالا گلکسی اس ۲۲ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام خواهد بود.

بیشتر بخوانید

سامسونگ S۲۲ ماه آینده راهی بازار می شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سامسونگ تراشه هوشمند گلکسی اس گلکسی سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و ان‌شاءالله سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است