Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@17:16:34 GMT

آغاز فروش فوق‌العاده ۷ محصول سایپا + قیمت

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۴۶۰۷

آغاز فروش فوق‌العاده ۷ محصول سایپا + قیمت

دومین شرایط فروش فوق‌العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه دی‌ماه با عرضه هفت محصول از پنج شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایپا، در این طرح هفت محصول شامل کوییک معمولی، کوییک. آر، تیبا2، سایپا151، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و همچنین وانت پادراپلاس عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، همه محصولات با موعد زمانی تحویل 90 روزه و با قیمت قطعی عرضه می‌شوند و فقط در صورت هرگونه افزایش در هزینه‌های شماره‌گذاری، بیمه، مالیات، مالیات نقل و انتقال و عوارض تا پیش از فاکتورشدن خودرو، پرداخت هزینه‌ها بر عهده مشتریان خواهد بود.

متقاضیان برای شرکت در طرح فروش فوق‌العاده هفت محصول گروه خودروسازی سایپا می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به دریافت کد کاربری و کلمه عبور و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

همه محدودیت‌های اعمال شده در طرح‌های قبلی در این طرح نیز برقرار خواهد بود و منتخبان اصلی و جایگزینی نیز بر اساس قرعه‌کشی تعیین خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟

زی‌سان: با توجه به اینکه در اعلامیه سایپا در ارائه شرایط فروش در سال گذشته مبلغ پیش‌پرداخت خودرو نیز ۲۲۴ میلیون تومان اعلام شده بود، بنابراین قیمت سهند S در زمان تحویل یعنی امسال از ۴۴۰ میلیون تومان بیشتر خواهد بود. با توجه به اینکه قیمت تقریبی سهند S به‌عنوان تیپ پایه درحال‌حاضر از حدود ۴۵۰ میلیون تومان آغاز می‌شود، می‌توان حدس زد که قیمت سهند G یعنی تیپ فول آپشن به حدود ۵۰۰ میلیون تومان نیز برسد. 

به گزارش زی‌سان،  قیمت حواله سهند اکنون در پلتفرم‌های خرید و فروش در حال قیمت‌گذاری است و حواله خودروی سهند اس اکنون بین ۴۵ تا ۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود. در پایین می‌توان برخی از قیمت‌های حواله خودروی سهند اس را در پلتفرم دیوار مشاهده کرد. 

منمنمنمنمن

tags # سایپا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۲ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ حرکت خلاف جهت کوییک و اطلس در بازار