Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد - دو هفته‌ای است که بخشنامه‌ای به بانک‌های استان ابلاغ شده که تسهیلات بازسازی مسکن با نرخ سود ۱۸ درصد محاسبه می‌شود و علاوه بر آن افرادی که در حال گرفتن این اقساط بودند نیز باید در سامانه جهش مسکن ثبت نام کنند.

این امر موجب شده تا زلزله زده ها‌ی استان نتوانند اقساط خود را برای ادامه روند ساخت و ساز دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی خراسان شمالی گفت :  براساس صحبت‌هایی که با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور شده، تا دو هفته آینده این مشکل رفع می‌شود.

علی روحانی گفت: پیش تر، این نهاد از محل طرح ویژه مسکن روستایی اقدام به پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی با نرخ ۱۵درصد، برای ساخت هر واحد مسکونی زلزله زده کرده بود.

تا دو هفته آینده شرط ثبت نام در سامانه جهش مسکن و محاسبه سود ۱۸ درصد برای تسهیلات مسکن در مناطق زلزله زده برداشته می‌شود.

وقوع زلزله ۵.۵ ریشتری در اردیبهشت ماه امسال در منطقه شوقان شهرستان جاجرم به بیش از هزارو ۳۰۰ منزل مسکونی در شهرستان‌های جاجرم، گرمه و مانه و سملقان آسیب وارد کرد.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناطق زلزله زده ساخت مسکن زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد

آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد با حضور هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073112 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • خراسان شمالی در پیشبرد طرح‌های مسکن رتبه هشتم را دارد
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است