Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@16:26:10 GMT

ثروتمندترین ورزشکاران زن سال معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۵۰۰۰

ثروتمندترین ورزشکاران زن سال معرفی شدند

فوربس فهرست ثروتمندترین ورزشکاران زن سال را معرفی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، نائومی اوساکا، تنیسور ژاپنی در رده‌بندی پردرآمدترین ورزشکاران زن سال فوربس در رتبه اول قرار گرفت.

در سال ۲۰۲۱، این زن ژاپنی ۵۷.۳ میلیون دلار درآمد داشت. در رتبه بعدی سرنا ویلیامز تنیسور آمریکایی (۴۵.۹ میلیون دلار) و خواهرش ونوس ویلیامز (۱۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلیون دلار) قرار دارند. در رده‌های بعدی نیز سیمون بایلز از ایالات متحده در رشته ژیمناستیک (۱۰.۱ میلیون دلار)، گاربینیر موگوروسا تنیسور اسپانیایی (۸.۸ میلیون دلار)، کو یونگ چین گلف باز کره جنوبی، (۷.۵ میلیون دلار)،  پوسارلا ونکاتا سیندو بدمینتون باز هندی (۷.۲ میلیون دلار)، اشلی بارتی تنیس باز استرالیایی (۶.۹ میلیون دلار)، نلی کوردا گلف باز آمریکایی (۵.۹ میلیون دلار) و کندیس پارکر بسکتبالیست (۵.۷ میلیون دلار) حضور دارند. 

اوساکا ۲۴ ساله است و در رده‌بندی انجمن تنیس زنان (WTA) در رده چهاردهم قرار دارد. این زن ژاپنی دو بار برنده مسابقات آزاد آمریکا(۲۰۱۸، ۲۰۲۰) و اوپن استرالیا(۲۰۱۹، ۲۰۲۱) شد. تنیسور ژاپنی تاکنون چهار فینال گرند اسلم را تجربه کرده است که هر چهار بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. او در سال ۲۰۱۸ در اپن آمریکا توانست سرنا ویلیامز، الگویش را شکست دهد و برای نخستین بار فاتح گرند اسلم شود. یک سال بعد جام قهرمانی را در اپن استرالیا با پیروزی برابر ویتووا بالا برد و دوباره در سال ۲۰۲۰ قهرمانی در اپن آمریکا را با شکست آزارنکا جشن گرفت. اوساکای ۲۴ ساله چند ماه بعد در ملبورن دومین جامش را در اپن استرالیا بالای سر برد. او هم‌چنین هفت عنوان WTA را در حساب خود دارد. او توانست نخستین ژاپنی لقب بگیرد که فاتح یک گرند اسلم می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نائومی اوساکا میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل ژاپنی که به خاطر برج هایش معروف است(عکس)

عصر ایران - پل اومی اوتوری (Oumi Ootori) در امتداد بزرگراه ئی1ای در سال 2007 تکمیل شد و شامل دو پل دره ای در کنار هم با چهار برج مرکزی است. در شرایطی که طراحان پل ژاپنی در طراحی های خود بیشتر از برج هایی با ظاهری مینیمال و محافظه کار استفاده می کنند، برج های پل اومی اوتوری دارای طراحی چند لایه و منحنی در سطح عرشه هستند.

این دو پل دره ای 555 و 495 متری در کوساتسو، شیگا، ژاپن 19.5 متر پهنا و 75 متر ارتفاع دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 9 پل که شاهکار مهندسی هستند (+عکس)

دیگر خبرها

  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • پل ژاپنی که به خاطر برج هایش معروف است(عکس)
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم
  • معرفی اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین در «در برابر تاریکی»
  • با پول پژو۲۰۷ خودروی ژاپنی بخرید! + عکس