Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کوهستانی پزوه روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: تنها هفت مورد از نمایشگاه های این استان با رویکرد صادراتی برگزار شده در صورتیکه بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید بیش از نیمی از نمایشگاه‌ها در استان با رویکرد صادراتی برگزار شود.

وی ادامه داد: حضور شرکت‌های بین المللی در نمایشگاه‌های استان اصفهان ضروری است و باید بتوانیم از فناوری و پیشرفت‌های این شرکت‌ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل گمرک اصفهان با بیان اینکه در برگزاری نمایشگاه ها باید به کالاهای که واردات آنها ممنوع است هم توجه کنیم، اظهار داشت: باید یک غرفه از نمایشگاه های بین المللی که با رویکرد صادراتی برگزار می‌شوند، به گمرک اختصاص پیدا کند تا بتوانیم به وارد کنندگان و صادرکنندگان بسته های حمایتی ارائه دهیم و آنها هم از ظرفیت‌های گمرک استفاده کنند.

وی اضافه کرد: برگزاری بعضی از نمایشگاه‌ها در استان هزینه‌های سنگین و بالایی برای ایجاد، انتقال و استفاده از تجهیزات بدنبال دارد که روز اول صرف چیدن وسایل و تجهیزات و روز آخر هم برای جمع کردن وسایل اختصاص پیدا می‌کند و به همین دلیل برگزاری برای مدت محدود چهار روز کافی نیست.

کوهستانی پزوه با بیان اینکه مدت زمان برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها باید اصلاح شود خاطرنشان کرد: مدت برگزاری نمایشگاه‌هایی از جمله سنگ، ماشین آلات و فرش باید دستکم پنج تا ۶ روزه شود تا بهره برداری لازم از آنها بعمل آید.

به گزارش ایرنا، از سوی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان، در شرایط نابسامانی اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، ۳۴ عنوان نمایشگاهی برای برگزاری در سال جاری در اصفهان پیش بینی شده است.

برچسب‌ها گمرک جمهوری اسلامی ایران اصفهان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گمرک جمهوری اسلامی ایران اصفهان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران گمرک جمهوری اسلامی ایران اصفهان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه های بین المللی رویکرد صادراتی نمایشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ به اطلاع کلیه علاقه‌مندان به حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ می‌رساند از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه 1403می‌توانند برای پیش ثبت نام اولیه به سایت نمایشگاه elecompiran.com مراجعه کنند. شایان ذکر است آخرین مهلت جهت پیش ثبت‌نام 20 اردیبهشت است. پیش ثبت‌نام اولیه هیچگونه دلیلی جهت ثبت‌نام قطعی و واگذاری فضای نمایشگاهی به شرکت مربوطه نخواهد بود. بدیهی است پس از ثبت نام اولیه و تفکیک فعالیت شرکت‌های متقاضی، سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه براساس تقسیم‌بندی موضوعی تعیین و شرکت‌ها متناسب با نوع فعالیت خود از طریق ستاد در سالن مربوطه جانمایی خواهند شد. انتخاب سالن و فضای هر شرکت بعهده ستاد برگزاری است.

لطفاً متقاضیان محترم بصورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و تنها از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج شده بر روی سایت فرایند ثبت‌نام را طی نمایند. در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری تماس برقرار کنند. تنها مرجع رسمی نمایشگاه الکامپ سایت نمایشگاه elecompiran.com بوده و در صورت هرگونه درخواست و یا مکاتبه‌ای از سوی سایر شرکت‌های مختلف بویژه شرکت‌های تبلیغاتی ستاد برگزاری را در اسرع وقت مطلع کنید.

شایان ذکر است درحال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه توسط متقاضیان اطلاعات شرکت‌های متقاضی تایید و پس از آن اکانت آن شرکت جهت ادامه فرایند پیش ثبت‌نام فعال می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • بخشنامه جدید برای تسهیل صادرات تولیدکنندگان
  • آخرین وضعیت تردد کامیون ها در گمرک مرزی آستارا | تردد به حالت عادی برگشت
  • آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم از ۳ اردیبهشت
  • بخشنامه جدید گمرک برای تسهیل صادرات تولیدکنندگان