Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری از یاسوج بی نظمی ادارات و دستگاه‌های اداری در استان کهگیلویه و بویراحمد چنان از حد گذشته که اکنون دستگاه‌ها به صورت میلیاردی به دیگر بدهکارند.

دستگاه‌ها و اداراتی که خود می بایست سردمدار نظم و انضباط در جامعه باشند اما مروج بی‌نظمی در استان شده‌اند از این رو نباید توقع چندانی از مردم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی در استان کهگیلویه و بویراحمد دستگاه‌ها حقوق یکدیگر را رعایت می‌کنند و بدهی میلیاردی به یکدیگر دارند و عزمی برای پرداخت این بدهی ها وجود ندارد باید هم استان همچنان در رده‌های آخر توسعه جا خوش کند.

مطالباتی که گاه از ۴۰ تا ۵۰ و گاه تا نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان می‌شود و تاکنون و بعد از یک دوره مدیریت اکبر نیکزاد در استان هیچ جلسه‌ و نشستی برای پایان دادن به این وضعیت برگزار نشده و گویی در استان هیچ عزمی برای رفع این معضل بزرگ وجود ندارد.

در نشست چند روز پیش مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها اینگونه اعلام شد که شرکت برق ۱۹۰ میلیارد تومان مطالبه از دستگاه‌های مختلف و مردم به عنوان مشترکین برق دارد.

جمال معتمدی زاده به آمار بسیار نگران‌کننده اشاره کرد که شاید در کل کشور چنین رقم و بدهی دستگاه های دولتی به برق وجود نداشته باشد.

در یک قلم مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد می گوید که از میزان ۱۹۰ میلیارد تومان مطالبه ای که از مشترکین برق در استان داریم ۱۱۰ میلیارد تومان آن مربوط به دستگاه‌های دولتی است.

اما فاجعه بارتر شاید زمانی باشد که مدیرعامل شرکت برق عنوان می کند از این میزان ۱۱۰ میلیارد تومان مطالبه شرکت برق از دستگاه‌های اداری تنها ۴۰ میلیارد تومان مربوط به یک اداره است.

این وضعیت در سایر ادارات استان وجود دارد و بدهی‌های زیادی اکنون روی دست ادارات مانده در حالی که مدیران دستگاه ها در همه این سالها به غیر از صندلی مدیریتی خود به چیز دیگری فکر نکرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز استان کهگیلویه و بویراحمد میلیارد تومان دستگاه ها شرکت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز اجرای طرح نوروز ۱۴۰۳ تا نهم فروردین ماه، یک میلیون و ۱۱ هزار و ۴۷ وسیله نقلیه در ورودی و خروجی‌های این استان تردد کردند.

«حمیدرضا پیمانجو» در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: طی این مدت از طرح نوروزی، ۵۳۱ هزار و ۱۳۰ وسیله نقلیه وارد این استان شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش در ورود داشته است.

وی اظهار کرد: همچنین از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا نهم فروردین ماه ۱۴۰۳، ۴۷۹ هزار و ۹۱۷ وسیله نقلیه از استان کهگیلویه و بویراحمد خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و۴۷۶ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۳۳۳ خودرو از این استان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت محور گچساران به بابامیدان با متوسط ۱۴ هزار و ۳۲ تردد روزانه پرترددترین محور استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

پیمانجو بیان کرد: محور یاسوج به اصفهان با متوسط ۱۳ هزار و ۷۷۸ تردد دومین و محور یاسوج به بابامیدان با متوسط ۱۳ هزار و ۲۰۰ تردد سومین محور پرتردد استان بوده اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد