Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@05:20:42 GMT

کاهش تردد بین شهری در جاده‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۵۷۰۶

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سازمان راهداری کشور، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۱۷۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۸ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته است.

محورهای دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:

بیشتر بخوانید:

هنگام سر خوردن خودرو روی برف چه کنیم؟ وضعیت وحشتناک جاده‌های خوزستان

۲۳۵۲۳۵

کد خبر 1592420

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ترافیک جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد ۳۷۰ میلیون نفر در جاده‌های کشور/ترافیک سنگین در برخی محورها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ۳۷۰ میلیون تردد در جاده‌های کشور از ۲۴ اسفند ماه تا ساعت ۱۲ شب گذشته خبر داد.

شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه حجم کل تردد جاده‌ای از ۲۴ اسفند تا شاعت ۱۲ شب گذشته۳۷۰ میلیون تردد بوده است، گفت: متوسط تردد روزانه ۲۶ میلیون تردد بوده که نسبت به سال گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.

وی تعداد تصادفات فوتی را ۴۸۴ فقره اعلام کرد که ۵۸۵ نفر فوت کرده‌اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات جرحی را ۱۲ هزار و ۴۷۲ فقره و تعداد مجروحین را ۱۵ هزار و ۵۷۴ نفر عنوان کرد و افزود: تصادفات خسارتی نیز ۶۵ هزار و ۸۳ فقره بوده است.

شیرانی استان‌های پر حادثه فوتی را کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان اعلام کرد.

وی بیشترین تردد و انباشت ترددها در استان‌ها را در مازندران ۳۱۲ هزار خودرو، در گیلان ۲۳۲ هزار خودرو و در خراسان رضوی ۷۸ هزار خودرو اعلام کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت محورهای شمالی را نیز اینگونه اعلام کرد: در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر و هزارچم تا سیاه بیشه، در آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه ترافیک سنگین است.

شیرانی ادامه داد: در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر(رفت و برگشت)تردد روان است؛ ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۳ درصدی تردد در جاده‌های لرستان
  • تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر ۶ درصد کاهش دارد
  • تردد ۳۷۰ میلیون نفر در جاده‌های کشور/ترافیک سنگین در برخی محورها
  • کاهش ۶۰ درصدی سوانح جاده‌ای در استان همدان 
  • جان باختگان تصادفات جاده ای ایام نوروز امسال به ۵۴۹ نفر رسید
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان
  • ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در محور‌های خوزستان
  • تردد حدود ۱۲ میلیون خودرو از محورهای استان قزوین
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌ های کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌های کرمانشاه