Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیشترین فراوانی ولادت ها در سال ۱۳۹۹ متعلق به مادران ۳۰ ساله و بیشترین فراوانی ولادت ها مربوط به پدران ۳۴ ساله بوده است.

به گزارش قدس آنلاین، برپایه‌ اطلاعات سالنامه آماری سال ۱۳۹۹ ثبت احوال کشور، در سال گذشته یک میلیون و ۱۱۴ هزارو ۱۲۸ ولادت در پایگاه اطلاعات جمعیت کشور ثبت شد که یک میلیون و ۸۶ هزارو ۵۶۶ مورد آن در همان سال رخ داد یعنی سال ۱۳۹۹ به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین فراوانی ولادت ها در سال گذشته با فراوانی ۶۴هزارو ۸۷۸ نوزاد زنده متولد شده متعلق به مادران ۳۰ ساله و بیشترین فراوانی ولادت ها با فراوانی ۷۲ هزارو ۶۲۶ نوزاد زنده متولد شده متعلق به پدران ۳۴ ساله بوده است؛ این در حالی است که در سال ۱۳۹۸ بیشترین فراوانی ولادت ها مربوط به مادران ۲۹ ساله و پدران ۳۳ ساله بوده است.

میانگین سن مادران در ولادت های ثبت شده سال گذشته نیز ۲۹ سال و ۲ماه و میانگین سن پدران در ولادت های ثبت شده ۳۳ سال و ۷ماه بوده است همچنین سهم پدران و مادران جوان یعنی ۱۸ تا ۳۵ ساله از کل ولادت های جاری ثبت شده بدون توجه به مرتبه تولد فرزند به ترتیب ۶۵.۳ و ۸۱.۸ درصد بوده است.

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نوزاد والدین بیشترین فراوانی ولادت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال ابجد امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳

فال ابجد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پر طرفدارترین فال‌ها روزانه محل ارجاع افراد زیادی است. بر خلاف تصورات در عصر جدید، باور به طلاع‌بینی و فال همچنان در میان بسیاری از جامعه وجود دارد. 

به گزارش «زی‌سان»، فال ابجد که از آن به عنوان فال چوپ نیز یاد می‌شود، به دلیل قدمت تاریخی در میان ایرانیان بسیار محبوب و پرمراجعه است. بسیاری از افراد بسیار مشتاق هستند که در مورد آینده خود بدانند یا حداقل اقبال روزانه خود را از درون روابط پیچیده جهان هستی ببینند. 

فال حروف ابجد از قدیم الایام کاربرد فراوانی داشته است. حروف ابجد قالبی برای ارزش‌گذاری عددی و مرتب کردن حروف عربی است که مخصوصا در قدیم کاربرد‌های زیادی در علوم غریبه، نجوم، عرفان و طالع بینی بسیار مورد توجه بود. حروف ابجد بر پای اولیه خط فنیقی به هر کدام از حروف یک ارزش عددی می‌دهد. یعنی از مجموع ۲۸ حرف الفبای زبان عربی، اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ قابل ارائه است. 

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسا‌ن‌تر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ». البته حروف ابجد کاربرد‌های فراونی نیز دارد که ازجمله آن‌ها صفحه‌بندی (ترتیب‌بندی)، رمزگذاری، موسیقی، اسطرلاب، نجوم و عرفان است. 

در موضوع طالع بینی با حروف ابجد، هر ماه طالع خاص خود را دارد. این ماه‌ها عبارتند از: برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از: «حمل، ثور، جوزا، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو و حوت. 

با این تفاسیر در ادامه فال ابجد امروز شنبه اول اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف سال ارائه شده است. 

فال ابجد اول اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فرودین

ج د آ

به نظر می‌رسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا می‌کنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی زبانت را نگه دار و گرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک می‌کنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا می‌شود. از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو می‌رسد. برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد و در پیش بعضی عزیز می‌شوی.

فال ابجد اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

ب د ب

به زودی مشکل یا ناراحتیت بر طرف می‌شود، اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده‌ای که به زودی به دست می‌آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه‌ای داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و کارت بالا می‌گیرد.

فال ابجد اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

 ب د ج

نبایستی از شخصی انتظار خوبی و نیکی داشته باشی، اما این را نیز بدان که گرفتاری ات رفع خواهد شد. چیزی را از کف داده ای، ولی آن را به دست خواهی آورد. اگر با کسی در نزاع هستی بدان که به سود تو خاتمه خواهد یافت. اگر یک چنین نیتی داری چندین روز صبر نمایید سپس اقدام کنید. فال ابجد (فال چوب) به شما مژده می‌دهد که به زودی زود موفقیتی در کارت حاصل خواهد شد و کارت بالا خواهد گرفت.

فال ابجد اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

ج ج ب

طالع خوبی داری چیزی را که از دست داده‌ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه می‌زنند ولی آسیب به تو نمی‌رسد، چون کسی نمی‌تواند به آسانی به تو صدمه بزند به زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود به خداوند توکل کن تا گره‌ی کارت باز شود و به خواسته ات برسی.

فال ابجد اول اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

ب ج آ

این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو می‌شود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن اگر دیگران با تو موافق نیستند. تو دلتنگی مکن و خویشتندار باش آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به سلامت باز می‌گردد. در عبارت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست این را بدان که عاقبت کار‌ها به نفع و دلخواه تو پیش می‌رود و تو به مقصود می‌رسی.

فال ابجد اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

ج ج ج

آينده  خوبي در انتظار توست. اگر كمي همت كني، زندگي خوبي خواهي داشت. راه موفقيت براي تو باز است؛ اگر نياز به كمك و يا حمايت كسي پيدا كني به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بد خواهان را پشت سر مي‌گذاري  و به مراد و خواسته ات مي‌رسي .در همه ي امور به خدا توكل كن.

فال ابجد اول اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

ب ج ب

این نیتی که کرده‌ای خوبست در کارت گشایش دیده می‌شود. به زودی خبری به تو می‌رسد که تو را شادمان می‌کند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوبست. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است امسال سال خوبی برای تو است. به خداوند توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

فال ابجد اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

 ج ب ب

آنچه را که از خدا طلب کنی به آن می‌رسی، اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی. اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت می‌رسی. یک نفر که به تو نزدیکست غیبت تو را می‌کند. تو به آن بی اعتنا شو و به کار خود مشغول باش، به زودی به خواسته ات میرسی ان شا الله

فال ابجد اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

ب د د

بهتر است از این خواسته و نیتی که داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. فعلا بهتر است دست به کاری نزنی، چون در موقعیت خوبی نیستی به زودی این موقعیت نیز تغییر خواهد کرد. تو هم دوست و هم دشمن زیاد خواهی داشت. باید مراقب آن‌ها باشی تا در کارت فتنه نکنند. اگر کسی تو را نصیحتی کرد آن را بپذیر.

فال ابجد اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

آ آ ج

از خصومت دست بردار اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا ده روز آینده به آن می‌رسی. صدمه‌ای متوجه‌ی توست. صدقه بده انشا الله رفع خواهد شد از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه‌ی کار‌ها به خدا توکل کن.

فال ابجد اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

د آ ج

طالع نیکی داری کارت به زودی بالا می‌گیرد و به توفیقاتی دست پیدا می‌کنی. اگر مسافری داری به زودی خبر خوشی از او به تو می‌رسد. اگر گم شده‌ای داری آن را پیدا می‌کنی. دوستی داری که در پی راحتی توست با توکل به خداوند به کار و زندگیت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.

فال ابجد اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

د د ب

از این نیت که کرده‌ای باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود. اگر قصد سفر داری برو، نفع خوبی از آن خواهی برد اگر قصد انجام کار خیری داری به آن عمل کن. مراقب باش تا گناه نکنی. برای بهتر شدن کار‌ها به خداوند توکل کن.

tags # فال ابجد ، فال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال ابجد امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قهجاورستان کجای اصفهان است؟
  • تصاویری زشت و نامناسب از چاقوکشی پدران در مسابقات نونهالان! | فیلم
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته
  • «تهران» رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • تهران بیشترین تعداد چند قلوزایی را در کشور دارد
  • تهران رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی