Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران این شهرستان در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، با اشاره به بیانات رهبری اظهار کرد: در طی ۴۳ سال اخیر تقابل ۱۰۰ درصدی بین ایران و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار وجود داشته و غیرت دینی مردم باعث اشتباه های محاسباتی مختلف در فتنه ها، دفاع مقدس و غیره شده و این اشتباهات تصمیمات غلط و ناکام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پردیس گفت: دستگاه محاسباتی استکبار خراب است زیرا معنویت در محاسباتشان وجود ندارد و امداد غیبی، توکل و غیره را در اقداماتشان ندارند.

حسینی ادامه داد: صحرای طبس یکی از نشانه های دست های غیبی است و خوشبختانه دشمن ملت ایران را نشناخته و این باعث اشتباهات مکرر آنها شده است.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: غیرت دینی اولین عامل نجات کشور و انقلاب است و دومین عامل وحدت است زیرا اختلاف سلیقه بین انقلابیون باعث کینه توزی می شود و نباید ادامه پیدا کند زیرا اختلاف ها وحدت را از بین می برد.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: دشمن تلاش می کند حکومت اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و تمام مشکلات را به گردن انقلاب و ولایت می‌اندازد و ما باید جهاد تدبیر را راه اندازی و موفقیت های ایران اسلامی را تبیین کنیم.

وی افزود: امروز غربی‌ها روایت سازی معکوس می کنند و مطمئنا در مذاکرات شکست می خورند زیرا این غیرت دینی تیم مذاکره کننده نخواهند گذاشت آنها به اهدافشان برسند.

حسینی تاکید کرد: فرماندار جهادی، انقلابی و بومی شهرستان پردیس هفته گذشته معارفه شد و برایش آرزوی توفیق داریم زیرا از روز اول شروع کار خود را با خدمت به مردم آغاز کرده و امروز در مصلی نماز جمعه پاسخگوی مردم خواهد.

امام جمعه پردیس ادامه داد: کمک و صبر کنید تا مسائل و مشکلات پردیس احصاء و اولویت بندی شود زیرا برخی مشکلات نیاز به تدابیر ملی، استانی و شهرستانی دارد اما بومی بودن او باعث شده مشکلات احصاء شود و در این بخش جلوتر هستیم و کمک مردم را می طلبد تا از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

وی با اشاله به تشکیل قرارگاه خدمت رسانی در شهرک بهار طلاییه، گفت: مجتمع مسکونی بهار طلاییه با ۸ هزار نفر ساکن  با مشکلات فراوان به دلیل عدم ارائه خدملت روبرو هستند.

حسینی اضافه کرد: این شهرک مسجد، اماکن ورزشی و تفریحی ندارند و هشت هزار نفر مسجد با مشکل روبرو هستند و باید با معنویت و غیرت دینی و با تصمیمات درست در رفع مشکلات مردم تسریع کنیم.

امام جمعه پردیس ضمن خیر مقدم به جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی در مصلی نماز جمعه پردیس، تاکید کرد: مسکن مهر پردیس مشکلات بسیاری دارد و حضور معاون وزیر راه پس از دو سال که هیچ مسوولی را ندیده نشان از اراده قوی و همت دولت انقلابی برای خدمت به مردم دارد.

وی افزود: امیدواریم مسوولان در خدمت رسانی تلاش بیشتری داشته باشند اما برخی از مسائل پردیس نیاز به دستورات شما دارد زیرا تحویل واحدهای مسکن مهر که مردم سالها چشم انتظار تحویل با کیفیت آن هستند خشنود شوند.

حسینی بیان کرد: ساخت مساجد، تجاری، خدمات زیربنایی و روبنایی را باید مدنظر قرار بدهید زیرا ۳۵ هزار نفر جمعیت در یک فاز  خدمات مورد نیاز را نداشته و برای این جمعیت یک مسجد دارند.

امام جمعه پردیس ابراز کرد: مصلی نماز جمعه  هنوز تحویل نشده و در مسجد الغدیر فضا برای اتصال وجود ندارد و یک درب ورودی دارد که در صورت بروز اتفاقی با مشکل جدی مواجه می شویم. 

وی در پایان گفت: یکی از خادمین شهدا و نماز امروز درگذشتند و مراسم تشییع مرحوم حاج مشاالله حاجی زاده که از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند امروز در بوستان نورالشهدا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس مسکن مهر پردیس امام جمعه پردیس غیرت دینی نماز جمعه هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران: حمله به اسرائیل، یک واکنش حداقلی بود /عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران درباره مسؤولیت اجتماعی، اظهار داشت: مهم‌ترین اصل در مسؤولیت اجتماعی، اصل سلامت و امنیت اجتماعی است. خداوند برای زیست جمعی انسان‌ها نام امنیت آفرین خود یعنی سلام را برگزید.

بنابر گزارش مهر، وی ادامه داد: برای تحقق سلامت و امنیت اجتماعی ۴ تضمین ارائه شده است؛ اول تضمین ایمانی و اعتقادی است. در نگاه خداوند حق‌الناس بر حق الله مقدم است لذا در قیامت مواجهه حق با مسأله حقوق مردم بسیار سختگیرانه است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران دومین تضمین جهت تحقق سلامت و امنیت اجتماعی را ضمانت وجدانی دانست و گفت: انسان‌ها با همین سرمایه است که در تمام مدت عمر برای جلب منفعت و دفع ضرر از خودشان تلاش می‌کنند.

حاج علی اکبری افزود: برنامه محفل نشان داد که می‌توان با ابتکار و ظرفیت‌شناسی، میلیون‌ها انسان را پای یک برنامه دینی و قرآنی نشاند.

وی افزود: چهلمین روز درگذشت عالم مجاهد آیت‌الله امامی‌کاشانی فرصتی برای قدرشناسی این عامل است که بیش از ۴۰ سال در نماز جمعه تهران خدمت کردند و بیشترین خطبه‌ها را خواندند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: به سلحشوران ارتش و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز ارتش را تبریک می‌گوئیم و تبریک مضاعف به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عرض می‌کنیم.

وی همچنین از تیم فرنگی و آزاد کشتی که پرچم ایران را برافراشته کردند، تشکر کرد.

حاج علی اکبری با اشاره به جاری شدن سیل در برخی مناطق جنوبی، عنوان کرد: بارش‌های اخیر در برخی مناطق جنوبی کشور خسارت‌هایی را به بار آورد، لذا لازم است از اقدام به موقع و فوری ستاد بحران و شخص وزیر تشکر کنیم. از مسؤولان توقع داریم که با بررسی دقیق‌تر و آینده‌نگری از خسارت‌های بارش در این مناطق برای روزهای آتی کاسته شود.

خطیب نماز جمعه اظهار کرد: مسؤولان بررسی کنند که کجاها است که مردم احساس نارضایتی دارند.

حاج علی اکبری درباره عملیات وعده صادق، افزود: عملیات غرورآفرین و شگفتی‌ساز وعده صادق عملیاتی تنبیهی بود که یک پاسخ موازن و یک واکنش حداقلی بود.

وی تصریح کرد: این عملیات یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود. دو سیلی مبهوت کننده در یک زمان نسبتاً نزدیک انجام شد.

در حال تکمیل...

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897060

دیگر خبرها

  • حضور مردم بخش بند پی شرقی در صف نماز جمعه + تصاویر
  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • امام جمعه تهران: حمله به اسرائیل، یک واکنش حداقلی بود
  • امام جمعه تهران: حمله به اسرائیل، یک واکنش حداقلی بود /عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • حمله سپاه به رژیم صهیونیستی، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد 
  • راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از وعده صادق
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین