Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را بدین شرح اعلام کرد:

از دیروز تا امروز 24 دی ماه 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 539 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 285 نفر از آنها بستری شدند‌ و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 6 میلیون و 217 هزار و 320 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 24 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 132 هزار و 26 نفر رسید.

 تاکنون 6 میلیون 60 هزار و 680 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

یک هزار و 409 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون 43 میلیون و 245 هزار و 362 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

آمار واکسیناسیون کرونا در کشور

تاکنون 60 میلیون و 269 هزار و 896 نفر دوز اول، 53 میلیون و 18 هزار و 325 نفر ددز دوم و 11 میلیون و 974 هزار نفر، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به 125 میلیون و 262 هزار و 221 دوز رسید.

در شبانه روز گذشته 291 هزار و 523 دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

تعداد مبتلایان اومیکرون در کشور به 733 نفر رسید زمان طلایی برای انجام تست کروناتفاوتی در روند درمان مبتلایان اومیکرون وجود ندارد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان بهداشت و درمان وزارت بهداشت واکسن کرونا ویروس کرونا بیمارستان بهداشت و درمان وزارت بهداشت واکسن کرونا ویروس کرونا شبانه روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در غزه به روایت آمار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری قدس، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه آمار مربوط به تجاوز و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را در دویستمین روز جنگ علیه نوار غزه به‌روزرسانی کرد.

بر اساس آمار این مرکز، رژیم صهیونیستی در ۲۰۰ روز گذشته مرتکب ۳۰۲۵ مورد جنایت کشتار جمعی با ۴۱۱۸۳ شهید یا مفقود شده که از این تعداد پیکرهای ۳۴۱۸۳ شهید به بیمارستان‌ها انتقال یافته است و ۷۰۰۰ نفر هنوز مفقود هستند. ۷۷۱۴۳ نفر هم مجروح شده‌اند.

۱۴۷۷۸ نفر از شهدا کودک هستند که ۳۰ کودک بر اثر قحطی و گرسنگی جان خود را از دست داده اند و ۹۷۵۲ نفر از شهدا زن هستند. بر این اساس ۷۲ درصد شهدای غزه زن و کودک هستند.

۴۸۵ نفر از شهدا از کادر درمان و ۶۷ نفر آنها از نیروهای دفاع مدنی هستند.

در این مدت ۱۴۰ خبرنگار هم به شهادت رسیده‌اند.

۱۷۰۰۰ کودک در نوار غزه پر و مادر یا یکی از آنها را از دست داده است.

۱۱۰۰۰ زخمی برای دریافت مداوای لازم باید به خارج از نوار غزه اعزام شوند و ۱۰۰۰۰ بیمار سرطانی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند و به معالجه نیاز دارند.

یک میلیون و ۹۰ هزار نفر از ساکنان نوار غزه به علت پیامدهای ناشی از آوارگی به بیماری‌های مسری مبتلا هستند که ۸۰۰۰ نفر آنها به عفونت کبدی دچار هستند.

۶۰۰۰۰ زن حامله در نوار غزه به علت فراهم نبودن مراقبت‌های پزشکی در معرض خطر قرار دارند و ۶۰۰۰۰ بیمار صعب العلاج به علت وارد نشدن دارو با مرگ مواجه هستند.

در ۲۰۰ روز جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه بیش از ۵۰۰۰ نفر بازداشت و ربوده شده‌اند که ۳۱۰ نفر آنها از کادر درمان و ۲۰ نفر خبرنگار هستند.

از هفتم اکتبر گذشته تا کنون حدود ۲ میلیون نفر در نوار غزه آواره شده‌اند و ۱۸۱ مقر دولتی به صورت کلی، ۱۰۳ مدرسه و دانشگاه به صورت کلی و ۳۰۹ مدرسه و دانشگاه به صورت جزئی، ۲۳۹ مسجد به صورت کلی و ۳۱۷ مسجد به صورت جزئی و سه کلیسا از سوی اشغالگران هدف قرار گرفته و تخریب شده‌اند.

رژیم صهیونیستی ۸۶۰۰۰ واحد مسکونی را به صورت کامل و ۲۹۴۰۰۰ واحد مسکونی را به صورت جزئی تخریب کرده است به طوری که دیگر مناسب زندگی نیستند.

۳۲ بیمارستان و ۵۳ مرکز بهداشتی از چرخه خدمت‌رسانی خارج شده و ۱۶۰ مرکز بهداشتی و ۱۲۶ خودرو امدادی هدف حمله اشغالگران قرار گرفته است.

۲۰۶ مرکز آثار باستانی و میراث فرهنگی نوار غزه هم هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

در ۲۰۰ روز گذشته بیش از ۷۵۰۰۰ تن مواد منفجر بر سر مردم غزه ریخته شده و خسارت مستقیم وارد شده به نوار غزه در برآوردهای اولیه، بیش از ۳۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

کد خبر 6086565

دیگر خبرها

  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • ۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه به روایت آمار
  • ۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در غزه به روایت آمار
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آمار ترسناک از قربانیان دخانیات در ایران
  • رطوبت هوا در خوزستان افزایش می‌یابد
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود