Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@08:26:12 GMT

گزارش تمرین پرسپولیس | کریم باقری گلر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۷۴۷۰

تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی با فجر سپاسی و برتری در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، امروز (جمعه) در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداخت.

پرسپولیس امروز از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین و ریکاوری پرداخت.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی پرسپولیس، قرمزپوشان ابتدا به دو گروه تقسیم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان اصلی در بازی روز گذشته برابر فجر سپاسی، زیر نظر مربی بدنساز تیم به ریکاوری پرداختند.

سایر بازیکنان هم زیر نظر کادر فنی به مدت 70 دقیقه، بخش‌های مختلف تمرین را که شامل؛ پاسکاری‌های ترکیبی، حفظ توپ و در نهایت مینی فوتبال می‌شد را انجام دادند.

علی شجاعی به همراه وحدت هنانوف در تمام بخش‌های تمرینات گروهی حاضر بودند و پا به پای دیگر بازیکنان به تمرین پرداختند. امید عالیشاه و حامد پاکدل هم زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند. عیسی آل کثیر هم که می‌بایست تحت عمل جراحی قرار گیرد.

اتفاق جالب تمرین امروز قرمزپوشان، حضور کریم باقری در درون دروازه بود که دستکش دروازه‌بانی به دست کرد و در یکی از تیم‌ها در نقش گلر و کاپیتان ظاهر شد. این کار باعث هیجان بازی شده بود و طی آن باقری بازیکنان تیم خودش را در زمین هدایت می‌کرد و انرژی خاصی به بازی داده بود. تمرین در هوایی مطبوع بعد از بارش باران در شهر تهران، انجام شد.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد دایی، محرمی و فغانی تمام آرای هفته را کسب کردند/ نتایج تیم منتخب قرن (41) کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  سوپرگل شروین بزرگ در دیدار صنعت نفت آبادان مقابل هوادار / فیلم گران ترین جا به جایی ها در میان مهاجمان حداقل ۳۰ ساله؛ رونالدو در صدر واکنش گزارشگران اینتر و یوونتوس در جریان دیدار سوپرکاپ ایتالیا / فیلم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حنانوف از دوشنبه در تمرین گروهی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" دکتر علی اعظم، فیزیوتراپ تیم پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت مصدومیت وحدت حنانوف مدافع تاجیکستانی سرخ‌ها گفت: وحدت بعد از یکی دو روزی که تمرینات تعطیل است به کار گروهی باز خواهد گشت و می‌تواند با تیم تمرین کند.البته او قسمت به قسمت به تمرینات اضافه می‌شود تا کار تکمیلی بازگشتش را انجام دهد.

او درباره مصدومیت این بازیکن توضیح داد: وحدت از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده بود اما گرید کشیدگی او 2 بود و نیاز داشت تا مدتی دور از تمرینات باشد و کارهای درمانی‌اش را پی بگیرد. با این وجود او دیگر مشکلی ندارد و می‌تواند در اختیار کادر فنی باشد.

گفتنی است حنانوف در بازی برگشت تیم های ملی عربستان و تاجیکستان مصدوم شد و سه بازی قبلی پرسپولیس را از دست داد.به نظر می‌رسد با توجه به شروع تمرینات او از روز دوشنبه، احتمال همراهی این بازیکن با تیمش در سفر به اراک  و بازی با آلومینیوم که جمعه برگزار خواهد شد وجود داشته باشد.

گفتنی است با توجه به فاصله زیاد بازی پرسپولیس در آبادان تا اراک کادر فنی این تیم بعد از ریکاوری و بازی تدارکاتی روز جمعه، به بازیکنان دو روز استراحت داده و استارت تمرینات سرخ‌ها برای جام حذفی از روز دوشنبه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو (عکس)
  • حنانوف از دوشنبه در تمرین گروهی پرسپولیس
  • ملوان برای بازی هفته آماده شد (عکس)