Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@08:28:46 GMT

ناگفته‌هایی از امیکرون

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۷۵۶۸

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان-ویروس امیکرون سرعت بالایی دارد و از همه مهم‌تر بسیار فریبنده و زیرک است، پس باید با زدن ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و زدن دوز سوم واکسن مراقب خود و دیگران باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

در همین زمینه:

جلوگیری از ابتلا به کرونا با تزریق دُز سوم واکسن

برچسب ها: امیکرون ویروس کرونا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیکرون ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های اسرائیل درباره عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدت زمان زیادی از حمله موشکی-پهپادی بزرگ کشورمان با عنوان عملیات «وعده صادق» علیه اراضی اشغالی نمی‌گذرد. حمله‌ای که در قالب آن بیش از ۱۸۰ پهپاد، بیش از ۳۵ موشک کروز و بیش از ۱۱۰ موشک بالستیک زمین به زمین مورد استفاده قرار گرفت و خسارات سنگینی به رژیم اشغالگر قدس وارد شد. بر اساس گزارش‌های میدانی، حمله گسترده ایران موجب هدف قرار گرفتن مراکز راهبردی رژیم صهیونیستی به ویزه پایگاه‌های هوایی رامون و نواتیم شد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، پایگاه هوایی نواتیم، همان مرکزی است که حمل جگنده‌های اف ۳۵ ارتش اسرائیل به کنسوگری کشورمان از مبدا آن انجام گرفته بود. به طور کلی، حمله گسترده ایران به اسرائیل، زلزله‌ای بزرگ را در اراضی اشغالی به راه انداخت و البته که بیش از هر زمان دیگری ماهیت پوشالی قدرت و شعارهای رژیم اشغالگر قدس را به نمایش گذاشت.

با این همه، رژیم صهیونیستی و متحدان غربی آن و البته جریان‌های سیاسی و رسانه‌ای آن‌ها، سعی در لاپوشانی بسیاری از واقعیت‌ها در جریان تحولات اخیر در قالب حمله موشکی-پهپادی ایران به عمق اراضی اشغالی دارند و مایل به افشای بسیاری از واقعیت‌ها نیستند.

اولا، رژیم اشغالگر قدس مدعی شده که تقریبا ۹۹ درصد از موشک‌ها و پهپادهای ایرانی را در جریان عملیات وعده صادق، رهگیری و ساقط کرده و اساسا اراضی اشغالی هیچ آسیبی را متحمل نشده است. در این خصوص یک سوال مهم و محوری پیش می‌آید": اگر واقعا اسرائیل متحمل خسارت نشده، دلیل اتخاذ سانسور شدید در اراضی‌اشغالی چیست؟

جالب اینکه حتی برخی رسانه‌های اسرائیلی نیز به صراحت اعتراف کرده‌اند که ویدئوهای زیادی از خسارات حمله ایران به عمق اراضی اشغالی به دستشان رسیده با این حال، اجازه پخش آن‌ها را ندارند. صهیونیست‌ها مدعی رهگیری پرتابه‌های ایران به اراضی شغالی هستند با این حال، ویدئوهای مختلفی از اصابت مستقیم موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به اهداف راهبردی در عمق اراضی اشغالی در فضای مجازی منتشر شده است. حتی برخی تصاویر ماهواره‌ای نیز به طور خاص از خسارت‌های جدی برخورد موشک‌های ایرانی به پایگاه‌های نظامی اشغالگران صهیونیست نظیر پایگاه هوایی نواتیم حکایت دارند.

معادله‌ای که نشان می‌دهد تا چه اندازه صهیونیست‌ها و متحدان بین‌المللی آن‌ها در موضع‌گیری‌های خود پس از حمله موشکی-پهپادی گسترده کشورمان به اراضی اشغالی، دچار تناقض و دستپاچگی شده‌اند.

دوم اینکه، بسیاری از تحلیلگران غربی و صهیونیست در ساعات اخیر با حضور در رسانه‌های مختلف مدعی شده‌اند که ایران در جریان حمله اخیر، چیزی در حدود ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون دلار هزینه کرده اما به هیچ دستاوردی نرسیده است. آن‌ها می‌گویند که این پول از جیب مردم ایران هزینه شده و هیچ دستاوردی را هم برای آن‌ها نداشته است.

این در حالی است که اغلب تحلیلگران نظامی در عمق اراضی اشغالی به طور ویژه به این مساله اشاره داشته‌اند که ایران تنها در یک شب توانسته فقط به سامانه‌های پدافندی رژیم اشغالگر قدس، خسارتی بالغ بر یک و نیم میلیارد دلار وارد کند. در حقیقت، آن‌ها به قیمت بالای موشک‌های سامانه‌های پدافندی اسرائیلی در مواجهه با موشک و پهپادهای ایرانی اشاره داشته‌اند و در عین حال تاکید کرده‌اند که ایران در بهترین حالت، چیزی در حدود ۱۰ درصد از این مبلغ را برای حمله اراضی اشغالی هزینه کرده است. البته که تخمین خسارت‌های وارده به صهیونیست‌ها تاکنون صرفا محدود به موشک‌های پدافندی بوده که از اراضی اشغالی پرتاب شده و هنوز تحلیل مشخصی از برخورد موشک و پهپادهای ایرانی به اهداف مختلف در اراضی اشغالی و خسارت‌های سنگین آن‌ها ارائه نشده است.

جدای از این‌ها، صهیونیست‌ها و متحدان غربی آن‌ها مانور گسترده‌ای با محوریت این مساله انجام داده‌اند که اسرائیل برای ممانعت از ایجاد تلفات برای غیرنظامیان ایرانی به ایران حمله نمی‌کند. این در حالی است که این ادعای صهیونیست‌ها نیز به شدت مضحک است. باید توجه داشته باشیم که رژیم اشغالگر قدس ظرف بیش از ۶ ماه جنگ افروزی در نوار غزه، موجب کشته، مجروح و مفقود شدن بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی بیگناه شده است. موضوعی که خود نشان می‌دهد تا چه اندازه ادعاهای انساندوستانه صهیونیست‌ها مضحک است. البته که نباید تهدیدات اخیر ایران را نیز در تصمیمات صهیونیست‌ها بی‌اثر دانست.

ایران هشدار داده که حمله اخیر آن به اراضی اشغالی در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها علیه کنسولگری کشورمان در دمشق بوده و اگر اسرائیل بخواهد اقدامی علیه ایران انجام دهد، پاسخی به مراتب جدی‌تر و شدیدتر دریافت خواهد کرد. معادله‌ای که بسیاری از محاسبات راهبردی صهیونیست‌ها را دچار تغییر کرده و البته که آن‌ها را به موش‌مُردگی استراتژیک زده است!

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895335

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های خفت‌گیران صدر
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ناگفته‌های زورگیران ۱۸ تا ۲۰ ساله بزرگراه صدر
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • ناگفته های اسرائیل درباره عملیات «وعده صادق»
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • نخستین واکسن ۵ ظرفیتی مننژیت در نیجریه تزریق شد
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟