Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:32:23 GMT

مردم در فضای مجازی و حقیقی وحدت‌ را حفظ کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۷۶۰۵

مردم در فضای مجازی و حقیقی وحدت‌ را حفظ کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان، اظهار داشت: رهبر انقلاب در دیدار برخط با مردم قم مطالب مهمی را بیان کردند و در سخنان خود بر غیرت ملی و انقلابی تاکید داشتند و غیرت ورزی را از ویژگی‌های مسلمانان دانستند.

وی با اشاره به تاکید رهبر بر وحدت و همدلی‌، افزود: مردم در جامعه مراقب باشند تا اتحاد و همدلی میان آنها از بین نرود و در فضای مجازی و حقیقی وحدت‌شکن نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اردستان در خصوص فضای مجازی خاطرنشان کرد: دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده و متأسفانه در این عرصه نیز تا حدودی موفق بوده است.

دهشیری یادآور شد: دشمنی‌های دشمنان تمام نشده، شاید شکل دشمنی‌ها تغییر پیدا کند ولی در نهایت مسئولان امر باید نسبت به این موضوع حساس باشند.

وی تصریح کرد: دشمنی‌های آمریکا در طول این سال‌ها متفاوت بوده، یک نوع آن تحریم تسلیحاتی ایران و تشویق صدام برای جنگ تحمیلی و مورد دیگر نیز حمایت منافقان برای ایجاد شورش در کشور بوده است.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: به تعبیر حضرت آقا، توطئه‌های دشمنان تمام نشده اما ما مطمئن هستیم که مکر و حیله دشمنان به خودشان برمی‌گردد.

دهشیری خاطرنشان کرد: حضور پررنگ مردم شهرستان اردستان در تشییع پیکر شهدای گمنام شایسته تقدیر است و باید که از همسران، فرزندان و خانواده‌های شهدا تجلیل شود.

وی تصریح کرد: امید می‌رود با اقدامات هیئت مذاکره کننده تحریم‌ها برداشته شود و با همکاری دولت و مجلس گشایش‌هایی در زندگی مردم ایجاد شود.

کد خبر 5399511

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه وحدت اسلامی فضای مجازی تحریم های ایران ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان عکس استانها آلودگی هوا استانداری کرمانشاه مراسم تودیع و معارفه ایلام سیستان و بلوچستان سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

محمود قربانزاده اظهار کرد: طی روز‌های گذشته تصاویری ‏از کشف و ضبط گوشت خر از یک خودرو در محور نیشابور به مشهد در فضای مجازی منتشر شده است که لاشه کامل تعدادی از این حیوان در حال حمل به مشهد است.

وی با اشاره به انتشار این تصاویر در فضای مجازی گفت: این خبر مربوط به چندماه گذشته است که با متخلفان برخورد قانونی انجام شده و در روز‌ها و هفته‌های اخیر چنین محموله‌ای کشف و ضبط نشده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با اشاره به تعطیلات نوروز و حضور زائران در مشهد گفت: بازرسان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی به صورت روزانه از محل‌های عرضه و پخت گوشت نظارت می‌کنند و پلمب چند واحد صنفی به دلیل عرضه گوشت حیوانات تک سمی در مشهد، نتیجه تشدید نظارت‌ها در هفته‌های اخیر بوده و جای نگرانی نیست.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مردم از برکات شب قدر غافل نشوند
  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • هم افزایی و تحکیم وحدت مسلمانان در ماه مبارک رمضان، دشمنان اسلام را تضعیف می کند
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند