Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدامین نیکویی نژاد روز جمعه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: ساعت ۱۸ و ۲۲ دقیقه عصر روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ در پی برخورد موتور سیکلت و پژو ۴۰۵ که در محدوده روستای لما سفلی بخش سادات محمودی شهرستان دنا رخ داد، دو سرنشین موتور سیکلت در دم جان باختند.

نیکویی نژاد، ضمن هشدار در خصوص رانندگی با سرعت مطمئنه، افزود: استفاده از کلاه ایمنی نقشی گسترده در پیشگیری از تلفات جانی در هنگام تصادفات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واژگونی خودروی پیکان در حاشیه شهر یاسوج پنج مصدوم بر جا گذاشت

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین از واژگونی یک دستگاه خودرو پیکان در محمود آباد یاسوج خبر داد.

 نیکویی نژاد ادامه داد : ساعت ۱۹ دقیقه بامداد امروز جمعه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ در پی این حادثه رانندگی که در محدوده روستای محمود آباد یاسوج رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند.

وی ابراز داشت: بلافاصله سه  دستگاه آمبولانس پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شماره یک ، ۲و چهار شهری یاسوج و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند 

نیکویی نژاد با اشاره به اینکه این خودرو حدود ۱۰ متر به دره سقوط کرده بود، ادامه داد: هر پنج سرنشین خودرو بعد از انجام اقدامات درمانی لازم توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵، بوسیله آمبولانس های اورژانس و تحت مراقبت به بیمارستان شهید جلیل ره یاسوج منتقل شدند.

چهار مصدوم در پی واژگونی خودرو در محور سوق - لنده

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور ارتباطی سوق _ لنده خبر داد.

محمدامین نیکویی نژاد گفت: ساعت۱۱  و ۳۷ دقیقه ظهر امروز جمعه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ در پی این حادثه رانندگی که در محدوده روستای لیر رخ داد، چهار نفر مصدوم شدند.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاران خود در اورژانس ۱۱۵ که بصورت ۲۴ ساعته به مردم خدمت می کنند، بیان کرد: مصدومین بوسیله اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی ره دهدشت منتقل شدند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد تصادفات جاده ای یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تصادفات جاده ای یاسوج کهگیلویه و بویراحمد تصادفات جاده ای یاسوج کهگیلویه و بویراحمد اورژانس ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم

سه دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند به صورت همزمان منحرف شدند. - اخبار استانها -

محمد امین نیکویی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج گفت: در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند، سه دستگاه خودروی پژو 405 در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند.

وی افزود: به محض اطلاع اورژانس 115 تکنسین‌ها و امدادرسان‌های سه پایگاه اورژانس جاده ای به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد  تصریح کرد: دو نفر از رانندگان دو دستگاه در دم جان باخته و راننده یک خودروی دیگر با وجود تلاش تکنسین‌های اوژانس و تیم پزشکی جان باخت.

وی عنوان کرد: هر سه دستگاه پژو جز راننده سرنشین دیگری نداشته است که متأسفانه هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم