Web Analytics Made Easy - Statcounter

«لیدا رفعتی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسان این مجموعه چهار هزار و ۹۳۷ واحد را در یک هفته گذشته بازرسی کردند که از این تعداد سه هزار و ۳۳۹ واحد دارای دستگاه تهویه مناسب و استاندارد بودند.

وی خاطرنشان کرد: نیمی از سالن های سینما و تئاتر و پایانه های مسافربری به سیستم تهویه هوا مجهز بودند همچنین تالارهای پذیرایی و مدارس با ۵۵ درصد بانک ها با ۵۷ درصد کمترین درصد مجهز بودن به تهویه هوا را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سلامت محیط و کار معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه ۶۱ درصد مراجعان به اماکن عمومی برای محافظت از خود در برابر کرونا ماسک می زنند که کمترین میزان استفاده از ماسک مربوط به استخرها و مراکز آبی با ۲۹ درصد، مراکز تفریحی و شهربازی با ۵۰ درصد و مراکز ورزشی و نانوایی ها ۵۹ درصد است.

رفعتی تصریح کرد: همچنین میزان رعایت فاصله گذاری فیزیکی نیز ۶۱ درصد که در نتیجه بازرسی از چهار هزار و ۹۳۷ واحد و اماکن عمومی و خدماتی در یک هفته گذشته سه هزار و ۹ واحد این مولفه را رعایت کرده بودند.

وی ادامه داد: کمترین میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی مربوط به استخرها و مراکز تفریحی آبی با ۴۳ درصد، سالن سینا و تئاتر و پایانه های مسافربری درون شهری ۵۰ درصد و بانک ها ۵۵ درصد است.

مدیر سلامت محیط و کار معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: پس از بازرسی های صورت گرفته در یک هفته گذشته مشخص شد که تنها در ۷۶ درصد معادل سه هزار و ۷۳۸ واحد بهداشت فردی  رعایت شده است.

وی اظهار داشت: ۶۵۱ واحد صنفی و خدماتی استان در یک هفته گذشته به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی به مرجع قضایی معرفی شدند که بیشترین موارد به ترتیب مربوط به نانوایی ها ۱۱۹ واحد و کارگاه ها و صنایع کوچک ۸۴ واحد بوده است.

مدیر سلامت محیط و کار معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: در این مدت ۴۴ واحد شامل ۹ نانوایی، چهار رستوران و مابقی دیگر اماکن و مراکز صنفی و خدماتی به علت تخلفات بهداشتی تعطیل و پلمب شدند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، ۹ شهرستان در وضعیت آبی و تویسرکان در وضعیت زرد  کرونایی هستند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان استان همدان بهداشت محیط کار ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی تهویه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان استان همدان بهداشت محیط کار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان استان همدان بهداشت محیط کار ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی تهویه دانشگاه علوم پزشکی یک هفته گذشته استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، اسفندیار خزائی در جلسه ارزیابی اقدامات مدیریت چرا و ساماندهی کوچ عشایر که با حضور کارشناسان دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی کشور در استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: استان همدان به دلیل وجود  ۶۶۵ هزار هکتار مرتع، استانی مرتعی به حساب می آید که این مراتع بعنوان بستر بهره برداری توسط بهره برداران روستایی و عشایری مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی استان همدان افزود: توجه به شرایط مراتع استان همدان و لزوم بهره برداری اصولی از آن؛ مدیریت چرا، رعایت تقویم کوچ، جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع می تواند این بستر را حفظ و حتی به بهبود شرایط مرتع کمک کند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در استان همدان سطح اراضی ملی از اراضی مستثنیات کمتر است، استفاده از پسماندهای کشاورزی می بایست در امر چرای دام مورد استفاده قرار گیرند تا فشار کمتری به مراتع استان وارد شود.

خزائی با اشاره به اینکه هماهنگی خوبی در سطح استان بین بخش ها و دستگاه های مختلف از جمله فرمانداری ها ، منابع طبیعی به امور عشایری و ادارات کل منابع طبیعی استان های قشلاقی وجود دارد، عنوان کرد: جزیره ای عمل کردن در این موضوع موجب عدم دستیابی به اهداف مورد نظر است.

مدیرکل منابع طبیعی استان همدان ادامه داد: آموزش، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در افزایش همراهی و مشارکت در حفظ مراتع بسیار مهم است و کارشناسان با زبان قابل درک باعشایر با آنان ارتباط برقرار کنند و آموزش های لازم برای آنان از طرق مختلف ارائه گردد.

وی اظهار داشت: هماهنگی موجود در بخش های مرتبط با این موضوع در اداره کل شامل معاون فنی یگان حفاظت، اداره امورمراتع، آموزش و ترویج در رعایت دستورالعمل های دفتر امور مراتع بسیار خوب است و تاثیر مثبتی در رعایت تقویم کوچ داشته است.

گفتنی است؛ دکتر طهماسبیان از دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی کشوردرادامه افزود: اقدامات اداره کل منابع طبیعی استان همدان در این خصوص بسیار خوب بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل منابع طبیعی استان با بازدیدهای بعمل آمده و بررسی اقدامات صورت گرفته، شرایط مناسبی را در مبادی ورودی و مراتع استان همدان بوجود آورده که نشان از هماهنگی در داخل استان و همچنین با سایر استان های مرتبط دارد و استان همدان از استان های موفق در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • بازدید بیش از ۱۵۷ هزار مسافر از موزه‌های همدان