Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی بیرانوند گفت: بسته های حمایتی توسعه بازار مخصوص هر استان در حال تدوین است و با نظر کاسبین هر استان به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمود کریمی بیراوند معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارگاه نقشینه اظهار کرد: از خوبی های مشاغل خانگی هزینه پایین و بهره بری بالای آنهاست و حداکثر استفاده از زمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیگر مزیت های مشاغل خانگی گفت: نداشتن شیفت ثابت و این تولید کنندگان هم زمان در خانه و بیرون از خانه در حال فعالیت هستند و این خود باعث تمایز این شغل از بقیه شغل ها است.

وی گفت : بسته های توسعه بازار مخصوص هر استان در حال تدوین است و با نظر کاسبین هر استان به اجرا در خواهد آمد. می توان از شرکت های خصوصی بخش صادرات در پیشبرد بازار استفاده کرد.

در ادامه مژگان دادی پور ریس اتحادیه فرش بافان و پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گفت: ۳هزار بافنده زیر مجموعه این کارگاه داریم و با قرار دادن مواد اولیه در اختیار آنان در کار تولید فرش را انجام می دهند.

وی در خصوص مشکلات بافندگان گفت: عمده مشکل این صنف بازار فروش است و اگر بتوانیم بازار خارجی را احیا کنیم می توانیم تعداد مشاغلین این حوزه را چندین برابر کنیم در حال حاظر ۲۰ نفر به صورت متمرکز و ۸۰ نفر به صورت غیر متمرکز در این کارگاه فعالیت دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان

به خبرگزاری مهر، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: در پی وقوع سیل در جنوب شرق کشور، مؤسسه خیریه‌ای شیرازی بسته‌های معیشتی، حمایتی و بهداشتی به ارزش ۲۳ میلیارد ریال به سیل زدگان منطقه زرآباد سیستان و بلوچستان کمک کرد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی، بهداشتی، حمایتی، پوشاک و پتو است که در راستای اهداف بشردوستانه هلال احمر جهت کمک به هموطنان سیل‌زده سیستانی تهیه شده است.

درویشی در ادامه گفت: مؤسسه خیریه شهدای کربلا مسجد حاج عباس شیراز، بیش از ۴۰ سال است که به طور مستمر به انجام کارهای خیر فعالیت داشته است و به عنوان یکی از خیرین هلال احمر فارس نیز شمرده می‌شود.

کد خبر 6086185

دیگر خبرها

  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها