Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری بوشهر روز جمعه به نقل از صالح رحیمی  اعلام کرد: استاندار بوشهر در نشست همایش فرمانداران سراسر استان ومعاونین استاندار و مدیران کل ستادی و دستگاه های اجرایی دستور ویژه‌ای در خصوص تردد مردم خارگ و تشکیل کارگروه های مختلف در این خصوص دادند.

وی بیان کرد: جزیره خارگ در طول هشت سال جنگ تحمیلی به اندازه تمام روزهای جنگ بمباران شده و اکنون شایسته مردم این جزیره نیست که برای تردد دریایی با مشکل روبرو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی ادامه داد: در این راستا راهکارهای مختلفی پیش‌بینی شده که مشکلات تردد خارگی‌ها در کوتاه ترین زمان برطرف شود.

وی افزود: خارگی‌ها در روزهای مختلفی به دلیل شرایط نامساعد دریایی امکان تردد ندارند که باید شناوری متناسب با این ظرفیت تامین شود.

رحیمی ادامه داد: علاوه بر ساکنان جزیره خارگ کارکنان حوزه وزارت نفت نیز باید بتوانند از  ظرفیت حمل و نقل مسافری استفاده کنند که با چنین شرایطی وزارت نفت نیز باید خود را در قبال حل مشکلات ترددهای دریایی جزیره خارگ مسئول بداند.

وی افزود: مردم مقاوم و صبور جزیره خارگ با مشکلات عمده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند که باید این مسائل شناسایی و برطرف شود.

رحیمی گفت: وحدت و همدلی لازمه اصلی برای حل مشکلات است که باید مردم و مسئولان این مهم را سرلوحه کار خود بدانند.

برچسب‌ها بوشهر فرمانداران جزیره خارک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر فرمانداران جزیره خارک بوشهر فرمانداران جزیره خارک جزیره خارگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا

فرماندار ازنا از بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر کارخانهٔ فروآلیاژ خبر داد. - اخبار استانها -

محمدرضا فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد گفت: هئیت استانی متشکل از برخی مدیران‌کل لرستان و برق باختر امروز به ازنا سفر کردند و مشکلات کارگران فروآلیاژ را به‌صورت ویژه پیگیری کردیم.

او با اشاره به بازگشت 160کارگر کارخانۀ فروآلیاژ به کار اضافه کرد: مشکلات این کارخانه امروز به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم این موضوع را تا حصول نتیجه دنبال کنیم.

واکنش فرماندار ازنا به ادعای اخراج 160کارگر یک کارخانه

فرماندار ازنا با بیان اینکه خطّ تولید کارخانۀ فروآلیاژ از فردا سوم اردیبهشت فعال می‌شود، یادآور شد: این کارخانه تعطیل نبوده‌ و موضوع تعدیل تعرفه، پیشنهادات و درخواست‌های مدیریت این کارخانه در خرم‌آباد پیگیری می‌شود.

فاتحی بیان کرد: پیگیری برای بدهی برق کارخانه فروآلیاژ ازنا با تعامل و تفاهم فی‌ما‌بین مدیریت این کارخانه و شرکت برق باختر انجام می‌شود.

او با تأکید به اینکه کوره‌های کارخانۀ فروآلیاژ بعد از انجام مقدمات روشن می‌شود، خاطرنشان کرد: مشکلات این کارخانه را تا حصول نتیجۀ مطلوب پیگیری می‌کنیم.

خبری مبنی‌بر بدهی شرکت فروآلیاژ ازنا و اخراج 160 نفر از نیروی‌های شرکتی این کارخانه روز گذشته در فضای مجازی لرستان منتشر شد که فرماندار ازنا اخراج این کارگران را در گفت‌وگو با تسنیم تأیید و یا تکذیب نکرد.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • قالیباف: مشکلات ارز برای مردم غیرقابل تحمل شده است
  • بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد
  • جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است