Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- علی منصوری رئیس جمعیت هلال احمر تنگستان گفت: ساعت ۱۲:۱٠ امروز در تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات(EOC) اعلام شد که مردی ۳۲ ساله در بلندی‌های بیرمی(تنگ بنیون) سقوط کرده و دچار آسیب دیدگی شدید سر و زانو شده است.

او گفت: یک گروه عملیاتی از پایگاه امداد و نجات مرحوم قرچه به محل حادثه اعزام شد و پس از انجام اقدام‌های امدادی اولیه، مصدوم به پایین کوه منتقل و تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر تنگستان، عملیات امدادونجات ساعت ۱۴:۵۵ با موفقیت پایان یافت.

هواشناسی استان بوشهر با توجه به فعالیت سامانه بارشی از گردشگران خواسته است از رفتن به کوه خودداری کنند.

بیشتر بخوانید

کوهنورد مصدوم در کوه‌های پَدری جم نجات یافت ۴ کوهنورد گمشده در ارتفاعات عسلویه نجات یافتند

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کوهنورد امدادونجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر با اشاره به تداوم عملیات امدادرسانی در ۴ استان سیل‌زده کشور گفت: امدادگران این جمعیت در ۴ روز گذشته به بیش از ۱۰ هزار نفر از هموطنان حادثه‌دیده خدمات‌رسانی کردند.

به گزارش ایسنا؛ محمودی - رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: از ٢٧ فروردین تا ساعت ۵:۳۰ صبح امروز ۳۱ فروردین، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آبگرفتگی شده و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این مدت با انجام ۸۵ مورد عملیات امدادی، به ۱۰ هزار و ۶۳۷ نفر امدادرسانی شد، ۱۲۵۱ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۹۳ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی با اشاره به این که ۲۶۲ تیم عملیاتی شامل ۱۰۵۱ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آبگرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، افزود: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۱۳۲ واحد مسکونی انجام و ٣ اردوگاه اسکان اضطراری نیز در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر، برای اسکان افراد متاثر از سیل، برپا شد.

به گفته محمودی، علاوه بر توزیع چادر امدادی، پتو، موکت، نایلون و ... در میان حادثه‌دیدگان، ۱۵۳۴ بسته غذایی نیز توزیع شد.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، عملیات امدادرسانی در ۴ استان سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره