Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل گامبیا، مسئول پرونده نسل کشی روهینجاها در دادگاه کیفری بین‌المللی گفت، آنگ سان سوچی دیگر نماینده ارشد کشورش در جلسه رسیدگی به این پرونده در فوریه سال جاری میلادی در دادگاه مذکور نیست.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، انتظار می‌رود میانمار حکم دادگاه کیفری بین‌المللی را که قرار است دور جدید آن به صورت علنی از ۲۱ فوریه سال جاری میلادی آغاز شود، به چالش بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"داودا جالو"، دادستان کل گامبیا که پرونده نسل کشی مسلمانان روهینجا در میانمار را به این دادگاه ارجاع داده بود، گفت: یک نشست ترکیبی قرار است بیست و یکم فوریه سال جاری میلادی برگزار شود.

وی افزود: آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتوی میانمار که پس از کودتای نظامی فوریه گذشته میلادی در این کشور از کار برکنار شده و در زندان به سر می‌برد دیگر نماینه کشورش در این دادگاه نیست.

جلسه ترکیبی روشی است که در آن برخی از شرکت‌کنندگان شخصا حضور دارند و برخی دیگر به‌دلیل اقدامات مربوط به کرونا به صورت آنلاین شرکت می‌کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری

منوچهر حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام گرفته، با ۴ فدراسیون ورزشی تفاهم نامه‌هایی عقد شده کی طی آن‌ها در سال جاری حداقل ۴ رویداد بین المللی ورزشی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویدادهای بین المللی در رشته‌های تیراندازی، کونگ فو، شطرنج و ووشو به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم میزبانی این پیکارهای متنوع و پرمخاطب در کرمانشاه دستاوردهای مهمی چون رشد ورزش در حوزه قهرمانی و جذب بیشتر در بخش همگانی در پی داشته باشد.

کد خبر 6084967

دیگر خبرها

  • حقایق نسل‌کشی غزه با صدور احکام بین‌المللی علیه نتانیاهو آشکارتر می‌شود
  • احتمال صدور حکم بازداشت مقامات تل آویو در دادگاه کیفری بین‌المللی
  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد
  • رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴
  • ارمنستان از دیوان لاهه خواست پرونده تبعیض نژادی باکو علیه ایروان را رد کند
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • موضع ایران نسبت به کشف گورهای دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر در غزه