Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «آنالنا بربوک» وزیر خارجه آلمان امروز جمعه در حاشیه دیدار با همتایان خود از اتحادیه اروپا در شهر «برست» (Brest) فرانسه ضمن تایید این مطلب که هفته آینده به مسکو سفر خواهد کرد، گفت که مشارکت نمایندگان اتحادیه اروپا در قالب‌های مختلف مذاکره با روسیه برای اروپا بسیار مهم است و لازم است از تشدید بحران درباره اوکراین جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بربوک در این باره گفت: شخصاً برای من بسیار مهم است که به شدت از کانال های مختلف گفتگو استفاده کنیم و به همین دلیل است که من نیز هفته آینده به مسکو سفر می کنم تا در تمام سطوح مختلف گفتگو داشته باشم.

وزیر خارجه آلمان همچنین گفت که در نشست غیررسمی وی با همتایان اروپایی اش «بحث هایی شدید» در مورد بحران اوکراین صورت گرفته است.

وی همچنین در مورد تماس با روسیه از طریق ناتو و سازمان امنیت و همکاری اروپا گفت: ویژگی دیپلماسی، به ویژه در مواقع بحران، این است که مستلزم استقامت، صبر و اعصاب قوی است.

پیشتر «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرده بود که «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه این کشور اولین دیدار رو در رو را با وزیر امور خارجه آلمان در ۱۸ ژانویه در مسکو برگزار و درباره مسائل مختلف از جمله پیشنهادات روسیه در زمینه تضمین های امنیتی گفتگو خواهند کرد.

کد خبر 5399570

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان آنالنا بائربوک روسیه مسکو اوکراین اتحادیه اروپا فرانسه عراق ایالات متحده امریکا روسیه قزاقستان فلسطین ایران رژیم صهیونیستی ناتو پارلمان عراق افغانستان اوکراین مسکو لبنان مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند