Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:24:01 GMT

راه ارتباطی ۱۲۲روستا درآذربایجان غربی مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۸۷۹۹

راه ارتباطی ۱۲۲روستا درآذربایجان غربی مسدود شد

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان شکری در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به مسدود بودن راه ارتباطی ۱۲۲ روستا در استان افزود: این مسیرهای مسدود در شهرستان‌های چالدران، خوی، تکاب و شاهین دژ بوده و راهداران در حال بازگشایی آنها هستند.

وی اضافه کرد: طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی راهداران، مسیر ارتباطی ۵۰ روستای چالدران، ۵۰ روستای خوی، ۱۲ روستای شاهین دژ و ۱۰ روستای تکاب مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری ادامه داد: به دنبال بارش سنگین برف و کولاک، محور چالدران به خوی در شمال استان نیز مسدود شده بود که خوشبختانه با همت راهداران بازگشایی شده است و تردد از آن جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: همچنین به دنبال بارش سنگین برف و کولاک محور پیرانشهر به مهاباد مسدود است.

کد خبر 5399628

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جاده برفی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان عکس استانها بارش برف سیدابراهیم رئیسی ایلام مراسم تودیع و معارفه سیستان و بلوچستان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت:  براساس گزارش دریافتی مبنی بربر مفقودی دو نفر در ارتفاعات ییلاق ولی خان روستای نوروزلو شهرستان شاهین دژ، تیم امداد ونجات هلال احمر به محل حادثه  اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: تیم اعزامی بعد از حضور در محل حادثه، و طی مسافت برای جستجوی افراد مفقودی پس از ۶ ساعت به دو طبیعت گرد مفقودی دسترسی پیدا کردند و آنها را پس از انجام کمکهای اولیه به پایین دست کوهستان انتقال دادند.

دیگر خبرها

  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی