Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت سیزدهم با منش عدالت محوری است بنابر این در بحث اشتغال بومی نیازمند آموزش هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت از طرح پایانه صادراتی جنوب کرمان با تولید سالانه ۶۷ هزار و ۲۰۰ و ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مسلم مروجی فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: شرکت پایانه صادراتی ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد و تجهیزات از هلند وارد شده و هنوز نصب نشده اند کمک کنید تا زودتر به اتمام برسد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: مجری طرح پایانه صادراتی این منطقه را شرکت گلشن آرای ارم معرفی و ظرفیت تولید سالانه این طرح را ۶۷ هزار و ۲۰۰ تن اعلام کرده است.
 
مروجی اظهار کرد: پایانه صادراتی جنوب کرمان ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای ۱۷۰ نفر نیز ایجاد اشتغال خواهد کرد.
 
وی میزان سرمایه گذاری طرح پایانه صادراتی جنوب کرمان را یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام و بسته بندی انواع محصولات کشاورزی را خروجی این طرح عنوان کرد.
 
مروجی با بیان اینکه پایانه صادراتی جنوب کرمان سال ۱۳۹۳ مجوز فعالیت دریافت کرده است گفت: وضعیت تسهیلات ارزی این طرح یک و چهار میلیارد میلیون دلار است.
 
سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت سیزدهم عدالت محوری است و در بحث اشتغال بومی نیازمند آموزش هستیم که مسئولان و مدیران باید پیگیر این مسئله باشند و مردم منطقه هم باید تخصص‌هایی که لازم است را پیگیری کنند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پایانه صادراتی جنوب کرمان معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید

هدایت‌الله عبدی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان  در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی یکسال گذشته با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تجهیزات پزشکی و آمبولانس مرکز درمانی کسری خریداری شده است.

 به گفته او پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری آبادان که از سال ۹۲ کلنگ زنی شده بود به ۹۸ درصد رسیده است.

وی اظهارکرد: این بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی کاملا تخصصی و ۶ اتاق عمل، آی سی یو، ان آی سی یو، سی سی یو دارد که با بهره‌برداری از آن جنوب استان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

او گفت: بیمارستان ۸۶ تختخوابی آبادان با حدود ۱۱۰ سال قدمت فرسوده است بنابراین تکمیل بیمارستان کسری آبادان به عنوان مرکز درمانی جایگزین ضروری است.

عبدی‌زاده به صرف بیش از چهار هزار میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: حدود ۴۵۰ نیروی مورد نیاز این بیمارستان از طریق آزمون و بکارگیری نیروهای بیمارستان قدیم جذب شدند.

ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند