Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی م آموزش و پرروش اعلام کرد تمامی مدارس شهرستان کلاردشت شنبه ۲۵ دی ماه به‌علت بارش برف و برودت هوا فردا تعطیل است.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-  کلاس‌های حضوری مدارس ابتدایی، امتحانات داخلی متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش شهرستان کلاردشت روز شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ لغو و تاریخ برگزاری امتحانات متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صرفا امتحانات نهایی و داخلی مدارس بزرگسالان در تاریخ فوق‌الذکر برگزار می‌شود

خبر‌های تعطیلی مدارس استان در همین خبر اطلاع رسانی می‌شود
انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی مدارس امتحانات مدارس مدارس غیر حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب‌ها در مسیر جنوب ایران؛ مدارس اين استان‌ها تعطیل شد

از بامداد ۳ شنبه ۲۸ فروردین ماه قویترین سامانه سال جاری از نقطه نظر شدت بارش در مقیاس گستردگی، با وجود نفوذ سامانه‌های بسیار قوی و قدرتمند از ابتدای بهار از سمت غرب کشور، وارد کشور خواهد شد. این سامانه قدرت تخریب و آسیب رسانی بسیار بیشتری در مقایسه با سامانه‌های ورودی به کشور از ابتدای فروردین تا امروز خواهد داشت، بنابراین این منبع آخرین سطح هشدار را برای استان‌های جنوبی کشور صادر میکند.

به گزارش ایرنا؛ بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان، همه مدارس استان هرمزگان در دو نوبت صبح و عصر در سه شنبه ۲۸ فروردین تعطیل اعلام شد. این تصمیم با موافقت استاندار هرمزگان و به دلیل فعالیت سامانه بارشی در این استان اتخاذ شده است.

همچنین مدیریت بحران استانداری فارس نیز گفت: به دلیل هشدار هواشناسی، آموزش دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین در روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد انجام خواهد شد.

گزارش به روز رسانی می‌شود...

دیگر خبرها

  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد
  • آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان
  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • سیلاب‌ها در مسیر جنوب ایران؛ مدارس اين استان‌ها تعطیل شد