Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:31:39 GMT

سیمونه اینزاگی گزینه جانشینی سیمئونه و رانگنیک

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۹۲۳۷

سیمونه اینزاگی گزینه جانشینی سیمئونه و رانگنیک

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، مورد توجه دو باشگاه اتلتیکو مادرید و منچستریونایتد قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر عملکرد درخشانی را در این فصل از خود به نمایش گذاشته و به نظر می‌رسد که قصد دارد از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ ایتالیا دفاع کند.

آنها این موفقیت را تحت هدایت سیمونه اینزاگی به دست آورده‌اند و البته با حضور این مربی روی نیمکت خود موفق شدند پس از سال 2012 برای اولین بار به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق باعث شده که توجه افراد بسیاری در سراسر اروپا به این مربی ایتالیایی جلب شود و نام منچستریونایتد در بین مشتریان جدی این مربی 45 ساله دیده می‌شود.

روزنامه کوریره دلو اسپورت مدعی شده که اینزاگی نیز به خوبی از این موضوع آگاه است و دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کرده است.

 

 

رالف رانگنیک به صورت موقت و تا پایان فصل جاری هدایت منچستریونایتد را برعهده دارد و این روزنامه ایتالیایی خبر داده که او نیز معتقد است سیمونه اینزاگی گزینه مناسبی برای حضور روی نیمکت اولدترافورد به حساب می‌آید.

از سوی دیگر، اتلتیکو مادرید نیز قصد دارد برای به خدمت گرفتن اینزاگی به جای دیه‌گو سیمئونه اقدام کند. شرایط اتلتیکو در این فصل چندان خوب نبوده و آنها در یازدهمین سال حضور این مربی آرژانتینی روی نیمکت این تیم 16 امتیاز با رئال مادرید صدرنشین فاصله دارند.

اینزاگی اولین جام قهرمانی خود با اینتر را چهارشنبه این هفته و با پیروزی 1-2 برابر یوونتوس در فینال سوپرکاپ ایتالیا به دست آورد.

این مربی سابق لاتزیو تابستان امسال جانشین آنتونیو کونته شد و با امضای قراردادی تا سال 2023 هدایت اینتر را برعهده گرفت. گفته می‌شود مدیران این باشگاه به صورت جدی قصد تمدید قرارداد با این مربی را دارند.

منچستر یونایتد اینتر میلان اتلتیکو مادرید سیمونه اینزاگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اینتر میلان اتلتیکو مادرید سیمونه اینزاگی سیمونه اینزاگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم

سال 1986 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام یوفا فصل 1985/86،‌ دو تیم رئال مادرید و اینتر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در حالی که اینتر در بازی رفت 3-1 برنده مسابقه شده بود، در این مسابقه در وقت های قانونی 3-1 شکست خورد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. دو گل سانتیانا در وقت های اضافه، جواز حضور رئال مادرید در فینال آن فصل را صادر کرد. رئال مادرید با غلبه بر کلن در فینال رقابت ها برای دومین بار فاتح جام یوفا شد.

دانلود (12.1MB)

دیگر خبرها

  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • دورتموند سیمئونه را به لبه پرتگاه برد (عکس)
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست