Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - اکبر نیکزاد  در بازدید از نقاط سیلزده کنارک در جمع خبرنگاران گفت: بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده به زودی آغاز و با همکاری و تعاملی که بین مردم و مسوولان به ویژه فرمانداری‌ها، نظام مهندسی، شهرداری و اعضای شورای اسلامی وجود دارد و با توجه به حجم خسارت‌ها از سایر استان‌های کشور ماشین آلاتی فراخوان داده شده و عازم سیستان و بلوچستان هستند تا سریعتر کار آواربرداری آغاز و خانه‌ها در زمان تعیین شده ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی نیازمند فوری نوسازی و ۲ هزار واحد مسکونی هم به تعمیر و بهسازی نیاز دارند و رییس جمهور شخصا پیگیر این موضوع است.

اکبر نیکزاد گفت: مسوولان در کنار مردم سیل‌زده هستند رییس جمهور شخصا پیگیر تکمیل و ساخت واحد‌های مسکونی خسارت دیده از سیل بوده که امیدواریم ۶ ماه آینده این واحد‌ها تکمیل و بهره‌برداری شود.

او گفت: از ابتدای سیل و بارندگی‌ها مسوولان رده‌های مختلف از مناطق سیل‌زده بازدید، امدادرسانی و نسبت به برآورد خسارت‌ها اقدام کرده‌اند.

او می گوید: در روز‌های گذشته تعمییر و بازسازی واحد‌های مسکونی و ساخت مسکن مقاوم برای مردم سیستان و بلوچستان به ستادحوادث غیرمترقبه کشور منعکس و وزیر کشور مشکلات را به هیات دولت منتقل کرد و در جلسه روز چهارشنبه به ریاست رییس جمهور، اعتبارات لازم تخصیص و قرار است به قید فوریت ساخت واحد‌های مسکونی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: عملیات بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده به زودی آغاز و با همکاری و تعاملی که بین مردم و مسوولان به ویژه فرمانداری‌ها، نظام مهندسی، شهرداری و اعضای شورای اسلامی وجود دارد و با توجه به حجم خسارت‌ها از سایر استان‌های کشور ماشین آلاتی فراخوان داده شده و عازم سیستان و بلوچستان هستند تا سریعتر کار آواربرداری آغاز و خانه‌ها در زمان تعیین شده ساخته شود.

نیکزاد  گفت: در برخی محلات شهر کُنارک بازسازی آغاز شده و فرماندار کنارک پای کار و جلسات خوب و مدونی داشته اند و هماهنگی‌ها بیشتر شده و امیدواریم با کمک همدیگر سریعا مشکلات خانه‌های آسیب دیدگان از سیل مرتفع شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می گوید: چهار هزار واحد مسکونی در جنوب سیستان و بلوچستان در سیل و بارندگی‌ها آسیب دیده‌اند.

به گفته او  ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی نیازمند فوری نوسازی و ۲ هزار واحد مسکونی هم به تعمیر و بهسازی نیاز دارند و رییس جمهور شخصا پیگیر این موضوع است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل سیستان و بلوچستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در ۴ استان

به گزارش همشهری آنلاین، محمودی - رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: از ٢٧ فروردین تا ساعت ۵:۳۰ صبح امروز ۳۱ فروردین، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آبگرفتگی شده و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این مدت با انجام ۸۵ مورد عملیات امدادی، به ۱۰ هزار و ۶۳۷ نفر امدادرسانی شد، ۱۲۵۱ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۹۳ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی با اشاره به این که ۲۶۲ تیم عملیاتی شامل ۱۰۵۱ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آبگرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، افزود: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۱۳۲ واحد مسکونی انجام و ٣ اردوگاه اسکان اضطراری نیز در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر، برای اسکان افراد متاثر از سیل، برپا شد.

به گفته محمودی، علاوه بر توزیع چادر امدادی، پتو، موکت، نایلون و ... در میان حادثه‌دیدگان، ۱۵۳۴ بسته غذایی نیز توزیع شد.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، عملیات امدادرسانی در ۴ استان سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان ادامه دارد.

کد خبر 845510 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان باران آبگرفتگی

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در ۴ استان
  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان