Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ برتولاچی از فاتح کاراگمرک ترکیه به کایسری سپور در همین کشور پیوست.

به گزارش طرفداری و با تایید سایت رسمی باشگاه، آندره آ برتولاچی، هافبک ۳۱ ساله ایتالیایی که سابقه بازی در تیم ملی، رم و میلان را در کارنامه اش دارد، از فاتح کاراگمرک به کایسری سپور پیوست و بدین ترتیب همچنان در سوپرلیگ ترکیه به کارش ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتولاچی ژانویه ۲۰۲۱ و پس از خروج از سمپدوریا و ۶ ماه بدون تیم ماندن، به فاتح کاراگمرک پیوسته بود و طی این مدت ۳۷ بازی برای این تیم انجام داد (۹ گل و ۵ پاس گل).

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آرش رضاوند پس از پیروزی استقلال مقابل شمس آذر اظهار داشت: بازی قشنگ و پرگلی بود. تا دقیقه 82 تیم ما خوب بازی کرد، ولی هفت هشت دقیقه تمرکز نداشتیم و دو گل خوردیم، ولی مهم سه امتیاز است که گرفتیم.

وی در واکنش به این موضوع که آیا همچنان معتقد است نمی‌گذارند استقلال قهرمان شود، گفت: اصلاً بحث گذاشتن نیست؛ به نظرم در هفته‌های آخر بازی‌ها با VAR برگزار شود، بهتر است. اصلاً حق کسی خورده نشود، نه ما و نه تیم رقیب.

هافبک استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش می‌تواند دوباره با استقلال قهرمان شد، تصریح کرد: شش بازی و شش فینال مانده است. ما کاری به تیم دیگر نداریم و تمرکز روی تیم خودمان است. ما سعی می‌کنیم بازی خودمان را ببریم. فشار برای قهرمانی هم زیاد است، ولی سعی می‌کنیم برنده باشیم و قهرمان شویم.

رضاوند در مورد اعتراض تیم حریف به قضاوت داور، خاطر نشان کرد: به نظرم کاظمی یکی از قضاوت‌های خوبش بود. به نظرم یک صحنه روی حردانی می‌توانست پنالتی بگیرد. به هر حال به او تبریک می‌گویم و به نظرم یکی از قضاوت‌های خوبش بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است
  • ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • آاس رم - میلان؛ ترکیب رسمی
  • طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند