Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر جمعه در جمع خبرنگاران در ارتباط با نشست برگزار شده برای حل مشکلات تردد دریای جزیره خارک اظهار کرد: حل مشکل تردد مردم عزیز جزیره مقاوم خارگ در دستور کار جدی استانداری بوشهر و فرمانداری و بخشداری ویژه خارگ قرار گرفت.

فرماندار بوشهر بیان کرد: جزیره خارگ در طول هشت سال جنگ تحمیلی به اندازه تمام روزهای جنگ بمباران شده و اکنون شایسته آنها نیست که برای تردد دریایی با مشکل مواجه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی ادامه داد: در این راستا راهکارهای مختلفی پیش‌بینی شده که مشکلات تردد خارگی‌ها در اسرع وقت برطرف شود.

وی افزود: خارگی‌ها در روزهای مختلفی به دلیل شرایط نامساعد دریایی امکان تردد ندارند که باید شناوری متناسب با این ظرفیت تأمین شود.

رحیمی ادامه داد: علاوه بر ساکنان جزیره خارگ کارکنان حوزه وزارت نفت نیز باید بتوانند از ظرفیت حمل و نقل مسافری استفاده کنند که با چنین شرایطی وزارت نفت نیز باید خود را در قبال حل مشکلات ترددهای دریایی جزیره خارگ مسئول بداند.

وی افزود: مردم مقاوم و صبور جزیره خارگ با مشکلات عمده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند که با وجود خیل مشکلات باید شناسایی و رفع این مشکلات در اولویت قرار گیرد.

رحیمی گفت: وحدت و همدلی لازمه اصلی برای حل مشکلات است که باید مردم و مسئولان این مهم را سرلوحه کار خود بدانند.

کد خبر 5399601

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر فرمانداری جزیره خارگ ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان بارش برف عکس استانها ایلام سیدابراهیم رئیسی مراسم تودیع و معارفه اردبیل سیستان و بلوچستان مشکلات تردد جزیره خارگ حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی درنشست حل مشکلات و چالش های تالاب انزلی با تاکید بر اینکه مسائل زیست محیطی با محوریت تالاب بین المللی انزلی باید دستور کار دائم شورای اداری شهرستان انزلی باشد افزود: اختلافات مالکیت افراد ساکن در حاشیه تالاب انزلی از معضلاتی است که سالیان متمادی مشکلاتی را برای مردم منطقه ایجاد کرده است.
وی تصریح کرد:مسئولان باید با جرات و شجاعت به این مسئله ورود کرده و راهکارهای لازم را برای حل این مشکل ارائه دهند.
رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به معضلات زیست محیطی شهرستان انزلی افزود: دفع ناصحیح پسماند اطراف تالاب مشکلات عدیده ای را برای مردم منطقه ایجاد کرده است.

رئیس شورای قضایی گیلان همچنین به رسوبات تالاب و گیاه مهاجم سنبل آبی اشاره و تصریح کرد: برای رفع معضلات کنونی تالاب باید راهکارهای مناسب و کارشناسی ارائه شود.
حجت الاسلام و المسلمین صادقی با بیان اینکه برای لایروبی تالاب انزلی باید دستورات انقلابی و قاطع هرچه زودتر صادر شود ،افزود: مشکلات شهرستان ساحلی انزلی باید اولویت بندی و از تمام ظرفیت شهرستان برای لایروبی تالاب استفاده شود.

دیگر خبرها

  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • قالیباف: مشکلات ارز برای مردم غیرقابل تحمل شده است
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد
  • جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است
  • احیای اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارک پس از ۱۰ سال
  • روستای سهیلی جزیره قشم مقصد گردشگری دریایی در کشور