Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@23:40:39 GMT

پاسخ تند باشگاه پرسپولیس به ۲ مدیرعامل لیگ برتری

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۹۴۵۳

پاسخ تند باشگاه پرسپولیس به ۲ مدیرعامل لیگ برتری

آفتاب‌‌نیوز :

در این بیانیه آمده است: «مدیران عامل دو باشگاه فجرسپاسی و سپاهان طی یکی دو روز گذشته اظهارنظرهای خلاف واقع و مطالعه‌ نشده‌ای در ارتباط با پرسپولیس داشته‌اند که نیاز به توضیح جهت روشنگری را اجتناب‌ناپذیر کرد.

باشگاه پرسپولیس البته افتخار دارد که در همه نقاط ایران از جمله شیراز و اصفهان هواداران پرشماری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای امر باید اشاره‌ای داشته باشیم به اظهارات مدیرعامل فجرسپاسی درباره بازی جوانمردانه. این اظهارات در حالی مطرح شد که در واقع این اصل از سوی بعضی بازیکنان تیم فجرسپاسی رعایت نشد. چنانکه وقتی بازی متوقف نمی‌گردید آن‌ها بدون مشکل به بازی ادامه می‌دادند و مشخص بود تمارض رخ داده است.

از سوی دیگر رفتار جوانمردانه و حرفه‌ای حکم می‌کند که اظهارنظرهای مداخله جویانه درباره مسائل داخلی دیگر تیم‌ها صورت نگیرد. ضمن آن‌که اصلا انتظار نداشتیم مدیرعامل باشگاهی ارزشی به چنین بحثی ورود کند؛ در حالی که به زمین افتادن‌ها برای توقف جریان بازی از سوی فجرشهیدسپاسی اتفاق افتاد و بازیکنان پرسپولیس بعد از مشاهده چند صحنه، متوجه این امر شده بودند. بدون شک مدیرعامل این باشگاه در جایگاهی نیست که درباره تیم پرسپولیس و سرمربی محترم آن اینگونه اظهارنظر کند.

و اما موضوع دیگر، اظهار نظر مدیرعامل سپاهان در تلویزیون بود. قبل از هر چیز درباره سوالی که از ایشان درباره استفاده از تصاویر بازیکنان خاص با سابقه بازی در پرسپولیس مطرح شد یادآوری می‌کنیم اعتراض جدی به این مساله بنابر آن‌چه در اخبار خبرگزاری‌ها آمده بود از سوی خود اعضای تیم فوتبال سپاهان صورت گرفت و باز هم عوامل این تیم بودند که آن اقدام را غیرحرفه‌ای و نادرست خواندند.

درباره اظهارنظر خلاف واقع آقای ساکت در دفاع از اقدام غیرحرفه‌ای، غیراخلاقی و غیر قانونی حذف ستاره از لوگوی باشگاه پرسپولیس باید به استحضار وی برسانیم که آن باشگاه نسبت به تغییر لوگوی رسمی یک باشگاه اقدام کرده است که این موضوع قابل پیگیری است.

مدیرعامل سپاهان در دفاع از اقدامی که می‌توانیم آن را رفتاری کینه‌توزانه نسبت به پرسپولیس بنامیم به نبود آیین‌نامه برای درج ستاره روی لوگوی پرسپولیس اشاره کرد حال آن که این نشان با ستاره در ثبت شرکت‌ها و ثبت علائم تجاری به ثبت رسمی رسیده است.

این نشان با تمام اجزای آن توسط فدراسیون، سازمان لیگ و کنفدراسیون آسیا به رسمیت شناخته شده است.

چگونه است که آقای ساکت ادعا می‌کند باشگاه متبوعش حرفه‌ای است اما اصل ساده و ابتدایی حرفه‌ای‌گری که احترام به لوگوی باشگاه دیگر که نماد اصلی هویت آن است، را رعایت نمی‌کند؟! آیا دنباله‌روی از کری‌های سخیف هواداری که در این چند سال علیه باشگاه پرسپولیس باب شده، نشان دهنده حرفه‌ای بودن است؟!

باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر عذرخواهی رسمی آن باشگاه و مدیرعامل آن به صورت جداگانه است.

امیدواریم فوتبال ایران به فضای احترام متقابل بدل شود و رویه‌ای که از اوایل دهه ۸۰ با ظهور بعضی افراد و اقدامات‌شان رواج یافت، از سر این فوتبال برچیده شود. در پایان تاکید می‌شود باشگاه پرسپولیس به طور جدی پیگیر صیانت از حقوق معنوی باشگاه، اعضای تیم و هواداران محترم خواهد بود و در این راستا قدمی کوتاه نخواهیم آمد.»

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال باشگاه پرسپولیس حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در مهم‌ترین دیدار امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان باید رو در روی تیم صنعت نفت قرار گیرد. پرسپولیس ۴۹ و نفت ۱۶ امتیازی هستند و به ترتیب در رده‌های دوم و پانزدهم جدول قرار دارند و هر دو برای رسیدن به اهداف خود در پایان فصل نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی دارند.

جواد منافی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدارهای باقی مانده پرسپولیس تا پایان فصل اظهار داشت: اوسمار زمانی که هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت با انتقادات زیادی از سوی برخی‌ها مواجه شد اما خدا را شکر توانست با کسب نتایج خوب شرایط پرسپولیس را در جدول بهتر کند و هجمه‌ها علیه خود را دور کند. همانطور که بازیکنان پرسپولیس ابتدا به این مربی اعتماد کردند، هواداران هم اعتماد زیادی به این مربی برزیلی دارند و با توجه به جذب بازیکنان باکیفیت در نیم فصل دوم این تیم توانسته نتایج بسیار خوبی را کسب کند.

پرسپولیس روند خوب خود را حفظ کند قهرمان می‌شود

او ادامه داد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و به نظرم اگر این تیم بتواند همین روند رو به رشد خود را حفظ کند می‌تواند امسال هم مانند سال گذشته عنوان قهرمانی را به دست آورد. فاصله امتیازی بسیار کمی با استقلال تهران داریم و به شما قول می‌دهم که این تیم امتیاز از دست خواهد داد و پرسپولیس می‌تواند به صدر جدول صعود کند.

بازی کردن برابر تیم‌های قعر جدول سخت است

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با بازی این تیم برابر صنعت نفت گفت: نفت در انتهای جدول حضور دارد و تلاش می‌کند تا از قعر جدول فاصله بگیرد. بازیکنان پرسپولیس باید این نکته را مدنظر داشته باشند که با توجه به حساسیت هفته‌های پایانی باید برای کسب پیروزی در زمین حاضر شوند؛ آنها کار راحتی در این دیدار ندارند و بازی کردن در برابر تیم‌های قعر جدولی به مراتب سخت‌تر از دیدار با تیم‌های بالانشین است و بازیکنان باید باهوش باشند تا امتیاز از دست ندهند.

نباید از سپاهان غافل شد

منافی در رابطه با پیروزی سپاهان در دربی اصفهان و صعود به رده سوم جدول گفت: به نظرم سپاهان در این فصل با بدشانسی رو به رو شد، مدیران سپاهان هزینه‌های زیادی را برای جذب بازیکن در این فصل متحمل شده‌اند اما نتایج سپاهان در هفته‌های اخیر به گونه‌ای پیش رفت که از کورس قهرمانی جا ماند. سپاهان در کل تیم خوبی است و استقلال و پرسپولیس از این تیم غافل شوند.

تمدید قرارداد با بازیکنان تأثیرگذار پرسپولیس باید انجام شود

او در مورد تمدید قرارداد با بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان باکیفیت همیشه مشتری‌های خوبی دارند و از آنجا که بازیکنان پرسپولیس کیفیت بالایی دارند و نفرات زیادی از آنها تا پایان فصل فقط با باشگاه قرارداد دارند به نظرم مدیریت باید هر چه سریع‌تر مقدمات تمدید قرارداد با اعضای تیم را فراهم کند چون این نفرات در پرسپولیس تأثیرگذار هستند و باید در تیم باقی بمانند.

کد خبر 6081524

دیگر خبرها

  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • درویش: برخی برای اوت و کرنر هم بیانیه می‌دهند! تمدید قرارداد بازیکنان؟‌ اولویت‌های دیگری داریم
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • تصمیم جنجالی سازمان لیگ علیه استقلالی‌ها؛ یک امتیاز برتری آبی‌ها از بین رفت
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند