Web Analytics Made Easy - Statcounter

" فرزاد مخلص الائمه" عصر جمعه در ملاقات مردمی منطقه بازنه شهر شهباز از توابع شهرستان شازند افزود: این موضوع ناظر بر مقوله‌ای بسیار مهمی به نام نظام کارآمدی اداری کشور است که علت العل پاره‌ای از نارضایتی‌ها و گرفتاری‌ها در بسیاری از حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است که به دلایل مشروح و مفصل با ریشه تاریخی و حداقل از آغاز دهه ۵۰، این ناکارآمدی به شدت اوج گرفته و همه اجزای اداری کشور در این ناکارآمدی غوطه ور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: سیاست دولت سیزدهم حل یک ابرمسئله‌ای به نام ناکارآمدی است که تمام تلاش‌ها و برنامه‌های دولت به سمت حل این ابر مسئله است که مسائل زیاد دیگری را در دل خود قرار داده است.
 استاندار مرکزی اظهار داشت: برای حل این مسئله بزرگ باید مسیرهای متعددی طی شود که از جمله آنها " اصلاح نظام اداری کشور " هم در ساختارها، روش‌ها، فرآیندها، نیروی انسانی و شاخه‌های مهم دیگری است که باید به صورت بنیادین اصلاح شود تا سطح کارآمدی افزایش پیدا کند و حجم گسترده‌ای از ظرفیت و فرصت که در جای جای کشور وجود دارد، مشکلات را در دل خود بگیرد و از بین ببرد.

مخلص الائمه ادامه داد: این مسیر دشواری است چرا که مردم و به ویژه جوانان و نخبگان می‌دانند کشور در این دوره در شرایط خاصی بوده و دولت در برهه‌ای ویژه به دولت جدید منتقل شده و همگان می‌دانند دولت سیزدهم کشور را در شرایط تورمی و بدهی از دولت قبل تحویل گرفته و جز با افزایش کارآمدی در دستگاه‌های اداری این مشکلات قابل رفع و رجوع نیست.

وی تصریح کرد: در این مسیر ما اقدامات متعددی را به عنوان یکی از ۳۱ سرنشین کشتی نظام اداری کشور که استان مرکزی نیز یکی از آنهاست، طی می‌کنیم و همانند همه جوامع، کشورها و تمام دوران تاریخ، بخشی از مشکلات این کشتی باید با تمام سرنشینان آن حل شود و بخشی دیگر از مشکلات نیز تک تک سرنشینان می‌توانند برای خود تصمیم گیری و برنامه ریزی و اقدام کنند.
استاندار مرکزی عنوان کرد: در استانداری مرکزی با یاری خدا و همراهی جمعی از مدیران که تعداد بیشتری به جمع ما اضافه خواهند شد مصمم هستیم آنچه مربوط به این بخش از کشور به نام استان مرکزی است با تمام فراز و فرودها بتوانیم به حد قابل پذیرشی از افزایش کارآمدی و کیفیت ارائه خدمات برسانیم.
مخلص الائمه توضیح داد: در این مسیر باید اقدامات متعددی انجام شود که یکی از این اقدامات مهم و ضروری که شما شریک این اقدام هستید وجود و تقویت همگرایی و همدلی بین آحاد مردم استان است و در هر منطقه‌ای از استان این همگرایی باید میان جوانان، نخبگان، توده مردم، گروه‌های سیاسی، اجتماعی، چهره‌های فرهنگی، رسانه‌ای و فعالان اقتصادی و همه سلایق تقویت شود.
وی تاکید کرد: وظیفه ی ایجاد همگرایی و همدلی بین اجزای جامعه استان  مرکزی سنگین تر است و تلاش می کنیم این امر در حداکثر ممکن و حداقل زمان به سطحی برسد که با هویت  واحد و منسجمی به نام هویت استان مرکزی مواجه شویم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: کما اینکه هر منطقه، شهرستان و بخش هویت مستقل به خود را دارد و باید تقویت شود، نیاز است هویت فراگیری نیز بنا بر تاکید مقام معظم رهبری در سفر سال ۷۰ به استان، ایجاد و تقویت کنیم و اصالت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و منطقه‌ای در آن لحاظ شود.

استاندار مرکزی اضافه کرد: سیاست راهبردی دولت از ابتدای حضور در استان نیز اجرایی شده و باید در تمام‌ مقاطع دولت سیزدهم مشهود باشد.

مخلص الائمه تصریح کرد: هر جمعه و یک روز در هفته علاوه بر ملاقات‌های مردمی که در محل استانداری است و نشست‌هایی به صورت تلفنی و سامانه ۱۱۱ دولت برقرار است و تماس های زیادی دریافت می شود. 

استاندار مرکزی گفت: به مدیران استان ابلاغ کردیم که درب‌های اتاقشان را باز کنند نه از آن جهت که مردم به آنجا مراجعه کنند چرا که این اقدام به صورت نسبی بوده و نیاز است درب‌های اتاق را بازکنند و از اتاق‌ها خارج و در میان مردم حضور یابند.
وی گفت: اکنون در فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی فعالیت متفاوتی مشهود است و ما نیز در آخر هفته‌ها در شهرستانها میان مردم حضور می یابیم تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیریم و در راستای رفع مشکلات گام‌های موثری برداریم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه تمام فعالیت شهرستان‌ها متمرکز به مرکز استان نشود گفت: فرمانداران، نشست های مستمر با نخبگان، تشکل‌ها و اقشار مختلف مردم داشته باشند و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گیرند و هر آنچه که نیاز است در شهرستانها این دوره به فرمانداران تفویض اختیار شده است که فرصت‌هایی را  در شهرستان‌ها شکوفا کنند  و مباحثی که باید در مرکز استان تعیین‌تکلیف شود با اولویت در کارگروه‌ها و شوراهای مختلف تصمیم گیری کنیم تا با سرعت بیشتری بتوانیم امید را در سطح جامعه و به ویژه میان جوانان تسری دهیم.

حضور در گلزار و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بازدید از کارخانه قند شازند، حضور در بخشداری بخش قره کهریز، ملاقات مردمی با مردم منطقه بازنه شهر شهباز از برنامه‌های استاندار مرکزی به شهرستان شازند بود. 

برچسب‌ها اراک استان مرکزی شازند فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی شازند اراک استان مرکزی شازند فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی دولت سیزدهم استاندار مرکزی مخلص الائمه استان مرکزی دولت سیزدهم اداری کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا گفت : به صاحبان ادیان‌ مختلف، زنان و مردان و جوانان سریلانکایی می‌گویم که شما می‌توانید با اتکا بر خدا که منشا همه قدرت‌هاست و با اعتماد به نفس و اعتماد به داشته‌ ها راه پیشرفت را طی کنید.

وی تاکید کرد که القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است.

این خبر تکمیل می شود... .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران