Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@20:51:35 GMT

بازگشت این پرسپولیسی پس از 319 روز

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۹۷۸۱

بازگشت این پرسپولیسی پس از 319 روز

مهاجم پرسپولیس تهران پس از 319 روز بازگشت ویژه‌ای را به ترکیب تیمش داشت.

به گزارش برنا؛ مهدی مهدی خانی پس از مدت ها توانست مجوز حضور در ترکیب پرسپولیس را به دست آورد.

این مهاجم بدشانس سرخ ها که در آستانه بازی پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان در تمرین با شکستگی از ناحیه دست روبرو شد و زیر تیغ جراحی رفت، پس از گذراندن دوران نقاهتش در حالی به تمرین سرخ ها ملحق شد که در چند بازی گذشته نام او در لیست هجده نفره پرسپولیس دیده نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی بود که مهدی خانی برای دیدار اخیر سرخ ها برابر فجرسپاسی در حالی در لیست تیمش حاضر شد که پس از مدت مدیدی با چراغ سبز کادر فنی پرسپولیس روبرو شد و در دقایق پایانی دیدار برابر فجر به عنوان یار تعویضی برای تیمش به میدان رفت.

جالب است بدانید آخرین بازی مهدی خانی در ترکیب پرسپولیس در لیگ، مربوط به بازی برگشت سرخ ها در نیم فصل دوم لیگ بیستم برابر سایپا بود که در آن دیدار گل محمدی به عنوان یکی از تعویضی های پرسپولیس او را به زمین فرستاد. با احتساب آن بازی، مهدی خانی برابر فجر پس از 319 روز دوباره برای پرسپولیس بازی کرد.

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس بازی استقلال جراحی نیم فصل دوم سایپا گل محمدی زمین پرسپولیس مصدومیت مهاجم مهدی مهدی خانی بدشانس مهدی خانی سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با نفت‌آبادان اعلام شد.

طرفداری | اوسمار بدون تغییر تیمش را به بازی با نفت‌آبادان فرستاده است.

نفت‌آبادان و پرسپولیس در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. ترکیب سرخ‌ها برای این دیدار به شرح زیر است:

امیررضا رفیعی، امید عالیشاه، مسعود ریگی، حسین کنعانی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف و آل‌کثیر

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • بازگشت هرکول جیبی به ترکیب استقلال
  • اعلام ترکیب استقلال برای گذر از پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)