Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین منوچهری درباره عملکرد استقلال در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان و نمایش‌های آبی‌پوشان از ابتدای لیگ تا نیم فصل صحبت کرد.

امین منوچهری، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال، درباره بازی آبی‌پوشان مقابل نفت مسجدسلیمان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: اگر آبی‌ها در دقایق اولیه به گل نمی‌رسیدند دچار مشکل می‌ شدند زیرا مقابل دفاعی فشرده قرار می گرفتند اما گل‌شان به موقع بود و نفت پس از گل جلو کشید و استقلال هم به حملات و گل زدن ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موافقم که یکی از بهترین نمایش‌های استقلال بود. هم به حریف کم موقعیت داد و هم خودش موفق بود. بازی در مسجدسلیمان سخت است حتی با وجود شرایطی که تیمش دارد. این برد مهم را تبریک می‌گویم و امیدوار در انتهای فصل هم استقلال جام را کسب کند.

مهاجم استقلال در آخرین قهرمانی این تیم در لیگ برتر عملکرد آبی‌ها را اینگونه تحلیل کرد: استقلال در شروع نسبت به سال‌های گذشته متفاوت ظاهر شده. در ابتدای فصل نیاز به ثبات داشت. مجیدی اولویت را ترمیم مشکلات دفاعی و ساختار آن دانست و مرحله به مرحله تیمش را به پیشرفت رساند. ابتدا بردهای اقتصادی و سپس پرگل. هرچه از فصل گذشت استقلال بهتر شد و ماحصلش شد صدر جدول. استقلال با لغزش ممکن است صدر را از دست بدهد و امیدوارم مدیریت به فکر حفظ شرایط باشد.

منوچهری درباره ارزیابی عملکرد مجیدی عنوان کرد: آقافرهاد همان علاقه و انگیزه دوران بازی را در دوران مربیگری هم دارد. با همان شوق مربیگری‌اش جلو می‌رود و پله پله شاهد موفقیتش هستیم. او هر بار به استقلال آمده نتایج خوبی گرفته است. حالا تیم را خودش بسته و مسئولیت‌ها با خود او است. امیدوارم در ادامه هم روندش خوب باشد. خیلی دوست دارم اسطوره‌های هر باشگاه با تیمش نتیجه بگیرد. چه استقلال و چه پرسپولیس یا سپاهان و نتیجه ‌گیری این تیم‌ها باعث لذت هواداران‌شان می‌شود.

وی درباره اینکه استقلال در نیم فصل به تقویت نیاز دارد یا خیر نیز گفت: به نظرم بازیکنان خوب کار کرده‌اند. شاید نیاز به جذب پلی‌میکر باشد. استقلالی‌ها البته جوانان خوبی هم دارند. مثلا رضا آذری سرمایه باشگاه است و در دربی هم فوق‌العاده کار کرد. منظورم این است که بین جوانان این تیم می‌شود بازیکنی پیدا کرد زیرا مثلا بازیکنی در حد جباری در فوتبال ایران وجود ندارد که خریده شود و اگر وجود داشت تیم استقلال می‌توانست به قهرمانی آسیا فکر کند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منوچهری بازی نفت استقلال لیگ برتر مشکلات پرسپولیس نیم فصل سرمایه فوتبال ایران آسیا استقلال فرهاد مجیدی امین منوچهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!

ملی‌پوش پیشین فوتبال اسپانیا اعتراف کرد که خلق و خوی هم‌تیمی سابقش از زمان که وارد وادی مربیگری شده نسبت به زمانی که بازی می‌کرد، تفاوت قابل توجهی داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سانتیاگو کاسورلا بازیکن اسپانیایی پیشین تیم‌های فوتبال آرسنال، ویارئال و السد قطر می‌گوید شخصیت ژاوی هرناندس نسبت به دوران بازیگری‌اش به شدت دچار تغییر و او از یک فرد آرام و خونسرد به یک انسان پرخاشگر و عصبی تبدیل شده است.

کاسورلا علاوه بر تیم ملی اسپانیا در السد هم با ژاوی هم‌تیمی بود و به همین دلیل کاملاً با روحیات و شخصیت ستاره پیشین بارسلونا آشنا بود. او اما می‌گوید ژاوی که الان کنار زمین و در تمرینات بارسلونا می‌بیند با آن بازیکنی که کنارش بازی می‌کرد هیچ شباهتی ندارد.

کاسورلای 39 ساله که سال 2023 السد را به مقصد تیم رئال اویه‌دوی اسپانیا ترک کرد و هنوز در آن تیم توپ می‌زند، به نشریه گاردین گفت: تیپ شخصیتی ژاوی به چیزی کاملاً متفاوت از آنچه که می‌شناختم تبدیل شده است. مورد ژاوی شبیه داستان خود من با اویه‌دو داست. او کسی بود که از من به خاطر اینکه در قطر تنهایم گذاشت (وقتی برای هدایت بارسلونا از مربیگری السد دست کشید) عذرخواهی کرد و گفت "سانتی این رؤیای من و یک مسئله بسیار شخصی است". بعد از آن اما او دیگر آن آدم سابق نشد. اینکه در وطن خودت اینقدر تحت فشار باشی واقعاً تلخ است. به نظرم او دست کم گرفته می‌شود. او دارد یکی از دشوارترین مقاطع زندگی حرفه‌ای خودش را تجربه می‌کند. با اینکه قهرمان لالیگا و سوپرجام شد اما هنوز هم در معرض فشار و انتقاد است.

هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو

هافبک پیشین آرسنال افزود: ژاوی مرا غافلگیر کرده است. وقتی کنار هم بازی می‌کردیم هرگز ندیدم که صدایش را بالا ببرد اما بعد از اینکه مربی شد رفتارش عوض شد. روز اول ما بازی‌مان را باختیم (السد در آغاز دوره مربیگری ژاوی). او را دیدم که بطری‌های آب را شوت می‌کند، به بازیکنان بد و بیراه می‌گوید، داد و بیدا می‌کند. اواخر همان روز از او پرسیدم :"ژاوی، امروز چه بلایی به سرت آمده است؟". او جواب داد:« من به کل عوض شده‌ام. اگر این کارها را نکنم، رختکن حرفم را نمی‌خواند!". از خودم پرسیدم آیا واقعاً چنین رفتاری لازم است؟ فکر نمی‌کنم که روزی اینگونه رفتار کنم هرچند در مورد ژاوی هم چنین تصوری را داشتم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • انتقاد از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس: بیمارستان‌های بوشهر کولر ندارند
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • انتقاد نماینده مجلس از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!