Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سفر کوتاه ژنرال «خلیفه حفتر» فرمانده ارتش لیبی به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، هواپیمای حامل خلیفه حفتر که هم‌زمان نامزد انتخابات ریاست جمهوری لیبی نیز هست، پنجشنبه گذشته در فرودگاه بن گوریون تل آویو به زمین نشست.

این هواپیما که از  قبرس وارد فرودگاه بن گوریون شده بود، پس از دو ساعت این فرودگاه را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوزجزئیات بیشتری در این‌باره منتشر نشده است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خلیفه حفتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزرای خارجه انگلیس و آلمان به سرزمین اشغالی

به نوشته یک روزنامه عبری زبان وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل به منظور پاسخ ندادن به حمله ایران به اسرائیل سفر می‌کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل به منظور پاسخ ندادن به حمله ایران به اسرائیل سفر می‌کنند.

آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی!حمایت بی‌چون‌وچرای انگلیس از جنایات اسرائیل در سازمان مللفرانسه و انگلیس سفیر و کاردار ایران را احضار کردنداعتراف انگلیس به همکاری با اسرائیل برای مقابله با ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه صهیونیست: ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد
  • با تسلیحات حداقلی به سرزمین‌های اشغالی حمله شد
  • با تسلیحات حداقلی به سرزمین های اشغالی حمله شد/ در این مرحله از ۵ نوع موشک استفاده نشد
  • حاجی زاده: با تسلیحات حداقلی به سرزمین های اشغالی حمله شد
  • آلمان: ما خواستار حفظ آرامش پس از حمله ایران هستیم
  • رژیم صهیونیستی با کمبود نیروی کار مواجه شد
  • چرا ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی «نقب» را هدف قرار دارد؟ +عکس
  • سفر کامرون به سرزمین‌های اشغالی با محوریت جنگ غزه و کاهش تنش‌ها
  • سفر وزرای خارجه انگلیس و آلمان به سرزمین اشغالی
  • تصاویر جدیدی از برخورد موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی