Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@04:26:56 GMT

گران‌ترین انتقال در سال ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۰۱۶۱

گران‌ترین انتقال در سال ۲۰۲۱

انتقال روملو لوکاکو از اینتر به چلسی به عنوان گران‌ترین انتقال سال گذشته میلادی معرفی شد.

به گزارش مشرق و به نقل از ساکرنت، فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) انتقال روملو لوکاکو، فوتبالیست بلژیکی از اینتر ایتالیا به چلسی انگلیس را گران‌ترین انتقال در سال ۲۰۲۱ عنوان کرد. این موضوع در گزارش فیفا منتشر شده  و توسط سرویس مطبوعاتی این سازمان آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاکو در آگوست ۲۰۲۱ به چلسی پیوست. مبلغ انتقال ۱۱۵ میلیون یورو بود. دومین رتبه مربوط به هزینه انتقال جیدون سانچو مهاجم انگلیسی از بوروسیا دورتموند آلمان به منچستریونایتد انگلیس با مبلغ ۸۵ میلیون یورو بود. سومین انتقال نیز انتقال اشرف حکیمی از اینتر به پی اس جی فرانسه با ۶۰ میلیون یورو بود.

بر اساس گزارش فیفا، در سال ۲۰۲۱ در کل ۵۴ هزار و ۷۳۹ نقل و انتقالات در جهان انجام شده است که از این تعداد ۱۹ هزار و ۳۷۲ نقل و انتقالات در فوتبال حرفه‌ای زنان و مردان و ۳۵ هزار و ۳۶۷ نقل و انتقالات در فوتبال آماتور انجام شده است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت روملو لوکاکو فیفا اینتر میلان چلسی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: بازگشت قهرمان جنجالی به UFC

به گزارش "ورزش سه"، مک گرگور یکی از پرهیاهوترین و جنجالی‌ترین مبارزان حاضر در این رشته ورزشی در چند سال اخیر بوده است که چند سال قبل تصمیم گرفت از این رشته خداحافظی کند و از سال 2021 دیگر در هیچ رقابتی حضور پیدا نکرد. 

او که یکی از سرشناس‌ترین ستاره‌ها در رشته هنرهای رزمی ترکیبی است آماده است تا در تاریخ 29 ژوئن به میادین برگردد و برابر مایکل چندلر در رینگ حضور پیدا خواهد کرد که اتفاق بسیار بزرگ و خبر خوبی برای دوستداران او است. 

مک گرگور پیش از این در چند ماه اخیر بارها از چندلر به عنوان حریفش برای بازگشت به رقابت‌ها نام برده بود و بالاخره به خواسته‌اش رسید. هرچند باید به یاد داشته باشیم که مک گرگور پس از شکستگی پایش در سال 2021 دیگر در هیچ مبارزه‌ای حضور نداشت. 

همچنین دانا وایت اعلام کرده است که اسلام ماخاچف از روسیه هم قرار است دوباره وارد میدان مبارزه شود. انتظار می‌رود که داستین پویریر حریف او در این مسابقات باشد.

دیگر خبرها

  • انصراف PSG: هیچ تیمی ستاره یونایتد را نمی‌خواهد
  • پلی به گذشته؛ سوپرگل مهدی طارمی مقابل چلسی (2021/4/14) / فیلم
  • سرنوشت پیولی و میلان در دستان زلاتان
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • رسمی: بازگشت قهرمان جنجالی به UFC
  • گران‌ترین بازیکنان بالای۳۰ سال دنیای فوتبال
  • معرفی 5 فوتبالیست گران قیمت رئال مادرید
  • گران ترین فوتبالیست پیر جهان را بشناسید
  • خریدهایی که قطعی شده: 14 انتقال اروپایی (عکس)
  • خاطرات آلکسی ناوالنی منتشر می‌شود