Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو: مصدومیت عیسی آل کثیر مهاجم باشگاه پرسپولیس تبدیل به یکی از معضلات جدید سرخ‌ها شده است. در شرایطی که یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، از نداشتن مهاجم به اندازه کافی گلایه داشت، حالا با پارگی رباط صلیبی آل کثیر، این بازیکن را تا انتهای فصل در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش فرارو، مصدومیت عیسی باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس در دیدار برابر فجر، با پیراهن‌هایی وارد زمین شوند که تصویری از این مهاجم روی آن نقش بسته بود و همگی به این بازیکن مصدوم روحیه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به غیر از پرسپولیسی ها، کار عارف غلامی، مدافع استقلال هم در نوع خود جالب بود. او با انتشار پستی در فضای مجازی برای عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس آرزوی سلامتی و ابراز امیدواری کرد که خیلی زود به میادین برگردد.

عارف غلامی که خودش به دلیل پارگی رباط بازی‌های استقلال را از دست داده در این پیام طعنه‌های زیرپوستی هم به مسئولان باشگاه استقلال زده که در طول دوران درمان او را تنها به حال خودش رها کردند!

پیام بازیکن استقلال برای عیسی آل کثیر را در زیر تماشا می‌کنید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عیسی آل کثیر عارف غلامی استقلال عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان پس از پشت سر گذاشتن روزهای سخت و دشوار این روزها با آرامش بیشتری به کارش ادامه می‌دهد و این آرامش به دلیل رقم خوردن دو پیروزی سخت و دشوار مقابل ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان و ملوان در ورزشگاه سیروس قایقران ایجاد شده است.
در این مسیر نقش دو بازیکن به صورت ویژه می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد؛ یکی سیاوش یزدانی و دیگری شهریار مغانلو.

سیاوش یزدانی فصل را به دلیل مصدومیت به عنوان بازیکن ذخیره آغاز کرد، اما رفته رفته توانست خودش را به ترکیب اصلی تحمیل کند و حالا در روزهایی که محمد دانشگر مهره کلیدی ترکیب خط دفاعی طلایی پوشان اصفهانی با مصدومیت مواجه شده، سیاوش به خوبی توانسته جای او را پر کند و اجازه ندهد خلا نبودن این بازیکن احساس شود. 

سیاوش هم در دئول های هوایی و هم نبردهای زمینی با تعصب و جنگندگی خاصی به ویژه با شروع سال جدید دیده شده است. این درخشش به حدی بوده که سبب شده حتی هواداران سپاهان که در هفته‌های ابتدایی فصل و همینطور چند ماه اخیر از یزدانی انتقاد می‌کردند، به تمجید او بپردازند و او را متصعب‌ترین بازیکن تیم‌شان بنامند.
از سوی دیگر اگر عملکرد خوب شهریار مغانلو در فاز هجومی نبود، شاید درخشش سیاوش یزدانی هم خیلی به چشم نمی‌آمد. شهریار در هر دو بازی گذشته سپاهان برای مدافعین حریف غیرقابل مهار بوده. او  در مصاف با ذوب‌آهن خودش پنالتی گرفت و خودش هم آن را تبدیل به گل کرد و در دیدار مقابل ملوان نیز پس از اینکه از فرعباسی پنالتی گرفت و آنرا تبدیل به گل کرد، بار دیگر برای گلزنی تلاش کرد و اینبار روی پاس کاوه رضایی موفق به دبل شد. او حالا به مدد ثبت 3 گل در 2 بازی اخیر سپاهان 14 گل شده و مهاجمی که بخواهد صدر جدول گلزنان را از او پس بگیرد، باید خیلی آماده باشد.

البته سپاهان تنها با نمایش سیاوش و شهریار موفق به ثبت دو پیروزی پیاپی نشده و سایر بازیکنان این تیم هم در پازل تیمی به خوبی توانسته‌اند وظیفه خود را انجام بدهند، اما در این بین نقش سیاوش یزدانی به عنوان رهبر خط دفاعی و شهریار مغانلو به عنوان گلزن‌ترین مهاجم لیگ غیرقابل انکار است.

دیگر خبرها

  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • مهدوی‌کیا: چیزی که استقلال به آن می‌نازید خراب شد
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد