Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@21:42:28 GMT

نقش مهم رسانه‌ها در رونق گردشگری کیش

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۰۴۱۹

نقش مهم رسانه‌ها در رونق گردشگری کیش

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش نقش مهم رسانه‌ها را در جذب گردشگری از اقصی نقاط کشور به این منطقه مهم ارزیابی کرد. محمدرضا لواسانی با اشاره به جلسه شورای اداری که روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد؛ تاکید دبیر شورای عالی مناطق آزاد مبنی بر این که می‌توان با رونق گردشگری بسیاری از مشکلات استان را برطرف کرد، اظهار داشت: حجم قابل‌توجهی از صنعت اقتصادی جزیره مربوط به گردشگری می‌باشد و متاسفانه شیوع ویروس کرونا در جهان، بیشترین آسیب را به این صنعت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدرضا لواسانی در رابطه با گذر از بحران بیماری کرونا و واکسیناسیون عموم مردم، گفت: پیش بینی می‌شود که نوروز امسال کیش میزبان شمار زیادی از مسافران و گردشگران باشد که در این خصوص برنامه‌های متعدد و خاصی برای این ایام تدوین شده است.

وی "اطلاع رسانی در سطح گسترده" را یکی از مهم‌ترین ابزار‌های گردشگری عنوان کرد و افزود: جزیره کیش در فصل‌های کم مسافر فرصت مناسبی برای تبلیغات گسترده است و صدا و سیمای مرکز کیش در این زمینه می‌تواند نقش موثری را ایفا کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: جزیره کیش کیش منطقه آزاد کیش منطقه آزاد شورای عالی مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر آیت‌الله علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم

آفتاب‌‌نیوز :

طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های ضدایرانی دور جدیدی از شایعات را علیه برخی چهره ها و افراد منتسب به آن ها آغاز کردند.

در تازه ترین شایعات رسانه های ضدایرانی، برخی مدعی شدند ماجد علم الهدی فرزند آیت الله علم الهدی امام جمعه شهر مقدس مشهد، سهامدار عمده شرکت هلدینگ گردشگری جوانمرد است که 4 هزار درخت هیرکانی را نابود کرده.

این درحالی است که استعلام نام وی در بین سایت های رسمی چنین موضوعی را ثابت نمی کند. همچنین وی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.وی افزود: تاکنون به هیچ یک از زیر مجموعه های گردشگری این هلدینگ نرفتم و شخصا سرمایه ای برای سرمایه گذاری در این زمینه ندارم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • هآرتص: اسرائیل قصد تجزیه غزه را دارد
  • آمادگی دولت برای رونق گردشگری در منطقه کامفیروز
  • رونق اقتصاد با جذابیت‌های گردشگری دریایی
  • تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری
  • حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • پسر علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم
  • پسر آیت‌الله علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم
  • رونق گردشگری مذهبی همدان در بهار قرآن و طبیعت
  • رونق بخش گردشگری، سیاست قطعی استان برای توسعه اقتصادی
  • رونق گردشگری مذهبی مازندران در بهار قرآن و طبیعت