Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد:  در پی بارش برف از عصر ۲۴ دی ماه، تمام عوامل امدادی مستقر در 13 پایگاه امدادی و تیم‌های پشتیبانی در شعب به حالت آماده باش کامل در آمدند.

 وی گفت: به جز محورهای منتهی به شهرستان‌های ساوه و زرندیه که بارش‌ها به صورت باران بوده است، مابقی محورهای مواصلاتی استان با بارش برف مواجه بوده‌ایم که می‌توان به محورهای اراک - قم، خمین - الیگودرز، کنار گذر اراک، اراک - شازند، شازند- هندودر، اراک - توره، توره - زالیان، محورهای مواصلاتی محلات، نراق،خنداب، تفرش، آشتیان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد که با بارش برف نسبتا سنگین مواجه بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خاطر نشان کرد: در این راستا گرفتار شدن خودروها در محور اراک بروجرد، گردنه زالیان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اعلام و تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

محمودی افزود: تیم‌های عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری توره با پشتیبانی یک تیم امدادی از شعبه شازند از ساعت 18 عصر دیروز تا ساعت 4 با مداد امروز، توانستند 9 دستگاه  خودرو گرفتار شده (30 نفر)در برف و کولاک را رهاسازی و به سرنشینان این خودروها امدادرسانی کنند.

وی تاکید کرد: این جمعیت با آمادگی کامل در ایام زمستان آماده پاسخگویی به هرگونه حوادث احتمالی می باشد و از هموطنان درخواست  نمود در صورت هرگونه حادثه با تلفن 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی عليرضا محمودي بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش «تابناک»، حسن مصفا در گفت و گو با ایسنا افزود: امدادرسانی به آسیب دیدگان شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و سیب و سوران، توسط ۵۰ نفر نجاتگر در قالب ۹ تیم عملیاتی انجام شد.

وی افزود: ۳۸ آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۰ دستگاه چادر امدادی، ۱۸ تخته موکت، ۱۳تخته پتو و ۷ کیلوگرم نایلون سنگری در بین آسیب دیدگان استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر ۲۴ ساعت شبانه روز در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین / کدام محورهای مواصلاتی مسدود است؟
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان اصلاح شد
  • اصلاح ۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در محور های مواصلاتی لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در جاده‌های لرستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین /بارش باران در محورهای مواصلاتی ۵ استان
  • ریزش آوار منجر به مرگ یک نفر شد