Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز شنبه گفت: این حادثه ساعت ۶ صبح امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و پنج واحد آمبولانس به محل اعزام شدند.
عباس عابدی با اشاره به اینکه این اتوبوس سرویسِ کارکنان یکی از کارخانه های شهرک صنعتی مورچه خورت بود افزود: در این سانحه ۱۸ مرد ۳۰ تا ۵۵ ساله مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های الزهرا(س)، آیت الله کاشانی، امین و غرضی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره حادثه دیگری تصریح کرد: ۱۲ دقیقه بامداد امروز واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در اتوبان اردستان به کاشان نرسیده به عوارضی متروکه، به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شد.
سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اشاره کرد: در این حادثه ۶ نفر شامل ۲ مرد، ۳ زن و یک دختر بچه مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های خاتم الانبیاء نطنز و فاطمیه بادرود منتقل شدند.
شهرستان اردستان در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.
وی درباره تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید و تیبا با یکدیگر ساعت ۱۳ و ۱ دقیقه روز جمعه اظهارداشت: این سانحه رانندگی در فلاورجان اتوبان ذوب آهن قبل از پل ایمانشهر رخ داد و پس ازاعلام به اورژانس سه آمبولانس از مرکز ۱۱۵ و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.
عابدی ادامه داد: در این حادثه هفت نفر شامل سه زن ۲۰ تا ۳۰ سال و چهار پسر ۱۴ تا ۱۶ سال مصدوم و برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان امام(ره) فلاورجان منتقل شدند.
دلیل بروز این حوادث توسط پلیس راه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید:

هر ساعت چند نفر بر اثر تصادف می‌میرند؟ تصادف باورنکردنی مقابل دوربین‌ها؛ روشی سریع و ویران‌کننده برای ‌پارک خودرو!

47231

کد خبر 1592669

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تصادفات رانندگی جرایم رانندگی رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: ساعت ۱۷:۳۸ امروز، ترمز ناگهانی اتوبوس سرویس دانش آموزان اردکانی در مسیر یزد به اردکان در بزرگراه یزد- اردکان موجب مصدومیت ۶ نفر از دانش آموزان دختر شد.
وی ادامه داد: دو کد اورژانس برای انتقال دانش آموزان به بیمارستان شهید رهنمون یزد اعزام شدند. 
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزدگفت: خوشبختانه آسیب وارده به دانش آموزان جدی نبوده است.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد