Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به برخی شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال توافق موقت در مذاکرات است، گفت: توافق موقت در مذاکرات یک فریب است و جمهوری اسلامی ایران به دنبال توافق موقت در مذاکرات با غرب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در توافق موقت هیچ تضمینی نمی‌توان از طرف مقابل گرفت و این مدل توافق نمی‌تواند تامین کننده خواسته‌های ما باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: توافق موقت نمی‌تواند گشایشی را از نظر اقتصادی برای ما به همراه داشته باشد و هیچ سرمایه‌گذاری با این گونه توافقات نمی‌تواند پیش‌بینی‌های لازم را برای کار خود داشته باشند و در نتیجه در این زمینه ما نخواهیم توانست توفیقی به دست آوریم.

سلیمی خاطرنشان کرد: از تیم مذاکره‌کننده می‌خواهم همانطور که تا کنون با دقت در مذاکرات کار را پیش بردند، با حواس جمع‌تر و دقتی بیشتر به کار خود ادامه دهند و مراقب پوست خربزه‌هایی که ممکن است زیر پای آنها انداخته شود باشند.

وی در پایان گفت: تیم مذاکره‌کننده ما همچنین بدانند که در مذاکرات و توافقی که اگر داشته باشند تضمین لازم را از طرف مقابل بگیرند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس توافق موقت در مذاکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت: به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیرو‌های انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

دیگر خبرها

  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای